Terug naar overzicht
Hallo! Ik ken iemand in Waregem. Anna's Place Frederic Destoop Gentseweg 606 8793 Sint-Eloois Vijve www.annas-place.be info@annas-place.be Op de website staan er alvast enkele menu of buffet voorstellen. Maar je mag altijd vrijblijvend contact opnemen voor een offerte op maat ook. Veel succes!
Ik heb al veel goeds gehoord over Ma Kwizien uit Torhout; erg lekker en prijs kwaliteit de beste. Je vindt ze terug via google. Succes met de zoektocht!
hey lenny, wij hebben gekozen voor catering deluxe, zij zullen voor ons een voorgerecht aan tafel sereveren en daarna een hoofdgerecht in buffet vorm. verschillende soorten warme gerechtjes zoals een lekkere pasta en dergelijke en ook live cooking. wij vonden dit een toffe formule zodat er toch al wat beweging in de zaal is vooraleer het feest losbarst. Op die manier vonden wij dat we toch al wat meer contact hebben met onze genodigden en dit zorgt ook voor sfeer in de zaal, zo blijft niet iedereen stil aan tafel zitten. groetjes valerie 14/08/2010
Dag Lenny, Ik kan u helpen met het vinden van een geschikte cateraar. u kan mij contacteren via info@isapresence.com groetjes, Isabel