Nu Online
Momenteel zijn er 220 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

versiering huis en tuin?

16-4-2010 11:58:47
Hallo iedereen,

Juli begint nu wel te naderen.
We zitten met onze handen in de haren nu ja vooral ik dan. Hoe versieren jullie het huis waar jullie vertrekken? We weten echt niet hoe of wat we daar kunnen doen of doen jullie daar nikske.
Tips zijn altijd welkom.
Alvast bedankt!
Groetjes

mieke
10-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1541

Tessa
10-10-2009
 Meld misbruik16-4-2010 12:12:03

Hey,

Wij hadden heel mooie witte ballonnenbogen laten plaatsen met een rode loper.
In die ballonnen zaten dan soort klimop geslingerd.
En deze ballonnenbogen werden daarna naar het resto gebracht waar het feestje was.

Veel plezier en succes.

Gr.
Tess

jessie
24-7-2010
 Meld misbruik16-4-2010 12:14:57

hey,
wij hebben een rode loper an 4 staanders met ballonen die staan dan eerst bij mijn mama thuis en dan gaan ze nog mee naar de kerk en naar de zaal!
grtjs jessie

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik16-4-2010 12:25:15

Wij hebben daar niet té veel tijd en geld ingestoken, omdat we daar toch maar héél eventjes waren. Aan onze voordeur hingen witte ballonnetjes. Ook staat er een grote buxus aan onze voordeur waar we een grote witte strik rond de pot hadden gedaan en kleine strikjes in de buxus zelf. Onze buren hadden de dreef en ons hek versierd met rode en witte ballons.

Véronique
31-7-2009

Katrien
19-6-2009
 Meld misbruik16-4-2010 14:05:18

Hallo

Wij hadden buiten niets voorzien. Is zelfs nooit in me opgekomen dat zoiets ook gedaan werd moet ik eerlijk toegeven Als je graag wat versiering wilt is het idd leuk om dat met zo'n witte ballonnen enz te doen.

Veel succes ermee!

Groetjes
Katrien
301 dagen getrouwd!

elly
31-7-2010
 Meld misbruik16-4-2010 23:46:02

mss wil iemand dat wel voor jou doen? heb dat ook aan mijn getuige gevraagd ;-)

An
26-3-2010
 Meld misbruik18-4-2010 12:05:25

Bij ons lag er een rode loper, witte lintjes in de plantjes buiten en aan de voordeur een staander met witte balonnen (precies een ballonnenboom). Die hebben ze dan 's avonds meegebracht naar de feestzaal, dan hadden we er nog wa geniet van he. Onze buurvrouw heeft dit komen versieren

joke
24-4-2010
 Meld misbruik20-4-2010 17:37:57

wij hebben ook 2 staanders met balonnen voorzien en aan de voordeur een bloemenboog

Margreet

Meld misbruik3-5-2010 22:39:13

Bij de www. feesttuin.nl hebben wij een boog gehuurd, alles naar onze smaak gemaakt. we konden alles zelf bepalen, heel leuk en grote keuze. Een rode loper erbij en een hart op de deur, heel mooi. Je moet het alleen zelf ophalen en retour brengen, maar dat was het wel waard. Ik heb nog getwijfels over de grote strikken maar die hebben we in de feestzaal gedaan, ook leuk!
Groet,
Margreet

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...