Terug naar overzicht
Hey, Wij hadden heel mooie witte ballonnenbogen laten plaatsen met een rode loper. In die ballonnen zaten dan soort klimop geslingerd. En deze ballonnenbogen werden daarna naar het resto gebracht waar het feestje was. Veel plezier en succes. Gr. Tess
hey,wij hebben een rode loper an 4 staanders met ballonen die staan dan eerst bij mijn mama thuis en dan gaan ze nog mee naar de kerk en naar de zaal!grtjs jessie
Wij hebben daar niet té veel tijd en geld ingestoken, omdat we daar toch maar héél eventjes waren. Aan onze voordeur hingen witte ballonnetjes. Ook staat er een grote buxus aan onze voordeur waar we een grote witte strik rond de pot hadden gedaan en kleine strikjes in de buxus zelf. Onze buren hadden de dreef en ons hek versierd met rode en witte ballons.
Voor een fotootje: http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/site_foto2.php?foto_id=521454&fotoboek_id=44338 Héél simpel dus!
Hallo Wij hadden buiten niets voorzien. Is zelfs nooit in me opgekomen dat zoiets ook gedaan werd moet ik eerlijk toegeven Als je graag wat versiering wilt is het idd leuk om dat met zo'n witte ballonnen enz te doen. Veel succes ermee! Groetjes Katrien 301 dagen getrouwd!
mss wil iemand dat wel voor jou doen? heb dat ook aan mijn getuige gevraagd ;-)
Bij ons lag er een rode loper, witte lintjes in de plantjes buiten en aan de voordeur een staander met witte balonnen (precies een ballonnenboom). Die hebben ze dan 's avonds meegebracht naar de feestzaal, dan hadden we er nog wa geniet van he. Onze buurvrouw heeft dit komen versieren
wij hebben ook 2 staanders met balonnen voorzien en aan de voordeur een bloemenboog
Bij de www. feesttuin.nl hebben wij een boog gehuurd, alles naar onze smaak gemaakt. we konden alles zelf bepalen, heel leuk en grote keuze. Een rode loper erbij en een hart op de deur, heel mooi. Je moet het alleen zelf ophalen en retour brengen, maar dat was het wel waard. Ik heb nog getwijfels over de grote strikken maar die hebben we in de feestzaal gedaan, ook leuk! Groet, Margreet