Nu Online
Momenteel zijn er 331 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

weddingplanner

16-4-2010 12:04:28
Hey,

Heeft er iemand van jullie advies gezocht van een weddingplanner? Zo ja, wat zijn jullie bevindingen hierover en waar hebben jullie hem/haar gevonden?

groetjes

Roxanna

roxanna
6-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 835

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik16-4-2010 12:21:13

Wij hadden dat niet (zoals de meeste mensen). Ik organiseerde dat liever allemaal zelf! Véél te plezant om over te laten aan een ander!

jessie
24-7-2010
 Meld misbruik16-4-2010 15:20:22

hey,
wij hebben ook geen weddingplanner /ceremoniemeester maar hebben wel onze auto bij ene gehuurd! en wij hebben hem dan ook een beetje om raad gevraagd (gratis) wij hebben dan bij hem ook onze witte duiven besteld alsook ons confettikanon!
als je op google ceremoniemeester erwin indrukt kom je zo op zijn site hij is van tielt-winge! hij geeft graag advies en is zeer vriendelijk!

het is veel te leuk om het allemaal zelf te regelen, maar hier kan je advies inwinnen!
grtjs jessie

Sabine
24-7-2010
 Meld misbruik17-4-2010 11:30:13

Wij hebben ook geen weddingplanner, wel een ceremoniemeester voor de misviering. Zelf plannen was superleuk!!

Groetjes
Sabine

Reinhilda

Meld misbruik17-4-2010 13:09:09

Beste,

Wij hebben 5 gediplomeerde ceremoniemeesters waarvan 1 weddingplanner.
Laat mij even een seintje : reinhilda@deblauwvoet.be

Menno

Meld misbruik9-1-2011 13:24:20

Hierbij wil ik je attenderen op een klein evenementenbureau dat van iets kleins, iets leuks maakt. Zo hebben ze een huwelijk georganiseerd in Ouwehands Dierenpark. Neem eens een kijkje op de website www.gerardus-evenement-planner.nl en neem contact met ze op

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...