Terug naar overzicht
Wij hadden dat niet (zoals de meeste mensen). Ik organiseerde dat liever allemaal zelf! Véél te plezant om over te laten aan een ander!
hey,wij hebben ook geen weddingplanner /ceremoniemeester maar hebben wel onze auto bij ene gehuurd! en wij hebben hem dan ook een beetje om raad gevraagd (gratis) wij hebben dan bij hem ook onze witte duiven besteld alsook ons confettikanon!als je op google ceremoniemeester erwin indrukt kom je zo op zijn site hij is van tielt-winge! hij geeft graag advies en is zeer vriendelijk!het is veel te leuk om het allemaal zelf te regelen, maar hier kan je advies inwinnen!grtjs jessie
Wij hebben ook geen weddingplanner, wel een ceremoniemeester voor de misviering. Zelf plannen was superleuk!! Groetjes Sabine
Beste, Wij hebben 5 gediplomeerde ceremoniemeesters waarvan 1 weddingplanner. Laat mij even een seintje : reinhilda@deblauwvoet.be
Hierbij wil ik je attenderen op een klein evenementenbureau dat van iets kleins, iets leuks maakt. Zo hebben ze een huwelijk georganiseerd in Ouwehands Dierenpark. Neem eens een kijkje op de website www.gerardus-evenement-planner.nl en neem contact met ze op