TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
kristel
20-10-2010
|
16-4-2010 21:24:26
srry kan je niet helpen daar aan, mijn jurk komt van bij aziexport vindt je via google bij lin en davy, neem je foto mee of mail hem door naar hen en vraag de prijs wat het bij hen kost.
mijn jurk is ook gemaakt aan de hand van een foto. in de kleuren die ik wil
heb men 1ste pas nu maandag net op men verjaardag
|
|
ANNELIES
21-5-2010
|
16-4-2010 22:58:44
Ik kan je niet helpen met de prijzen maar misschien kan je eens een afspraak maken in een winkel waar ze deze jurken verkopen en eens gaan passen, op die manier weet je ook ineens de prijs. Je moet een jurk ook echt aanzien, vaak zie je op internet iets moois, tot je het zelf aanhebt Verkooppunten staan op de site.
Groetjes
|
|
Lies
27-3-2010
|
18-4-2010 12:31:00
Hey, ik ben zelf 3 weken geleden getrouwd in een jurk van Suzanne Ermann, ook ik was helemaal verliefd op haar stijl! Ze is wel wat aan de dure kant... Ik heb het mijne gekocht bij JPC Collection in Antwerpen. Hier vind je enkele foto's van onze dag en m'n jurk: http://www.facebook.com/photo.php?pid=3843038&l=cb6... -> let maar niet op m'n korset die boven de jurk uit komt piepen, 't was m'n eigen schuld :-)
Ik had geluk dat JPC net een uniek model van S. Ermann binnen gekregen had, want al haar jurken zijn normaal gezien in het wit of ecru. En het paste me meteen als gegoten :-) Ik heb mijn jurk €2450 betaald en ik heb er de schoenen bijgekregen. Dit was nogal boven ons budget, maar geen enkel ander kleedje beviel me zo goed, het was liefde op het eerste gezicht... Ik wist dat ik achteraf spijt zou krijgen als ik een goedkoper en minder mooi kleed zou gekozen hebben.
Hopelijk ben je iets met m'n richtprijs & veel succes in je zoektocht!
|
|
Anika
9-4-2011
|
19-4-2010 11:54:14
Bedankt voor de snelle reacties!
Lies: Ik ben inderdaad iets met de richtprijs! Als ik naar je foto ging kijken, kreeg ik weer een kippenvel moment, want ja hoor: het kleed waar ik op viel is net hetzelfde (fantasia) maar dan in het wit. Maar ik vind jouw jurk echt fantastisch!
Ik had de jurk ook gezien op de JPC-site. Nu nog snel een afspraak maken in de winkel om eens wat modellen te gaan passen!
|
|
Liesbet
|
21-4-2010 16:05:10
Ja het is echt een prachtig kleed... En het zit goed! Alleen opletten op de dag zelf op fotoreportage enzo, want op bepaalde plaatsen is de voile gescheurd :-( nu ja, 't was mijn eigen schuld, ik was niet voorzichtig genoeg: onze fotoreportage was op de luchthaven dus ik ben een paar keer blijven "haken"! Ik ga het sowieso laten herstellen hoor, ook al draag ik het waarschijnlijk niet meer. Veel succes & plezier bij je pasbeurt!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|