TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kelly
4-6-2011
|
16-4-2010 15:28:37
Awel, ik was daar eerst ook naar op zoek, maar na enkele weken te zoeken, hebben wij onze plannen veranderd. We doen avondfeest met 80 personen en daarna komen er nog eens 80 voor dansfeest. Is in een feestzaal te doen die catering zelf doet. Uiteindelijk zijn we wel 2000euro over budget gegaan voor de zaal/avondfeest, maar ik vond echt niets naar mijn zin. Enige dat ik vond, waren parochiezalen die verouderd waren en die je zelf moet decoreren en daar wou ik niet aan beginnen.. Zal zo al stress genoeg hebben
Toch veel succes met zoektocht
|
|
nathalie
2-7-2011
|
16-4-2010 16:12:08
Als je omgeving wilrijk zoekt kan je misschien eens horen bij de Theadroom in Wilrijk op de Bist! persoonlijk vind ik dit een heel mooi kader! heel romantisch en volgens mij laten ze je daar vrij in keuze van catering. Ik heb er ooit een bal gehad! toch een aanrader!
Succes met je zoektocht verder!
groetjes
Nathalie
|
|
Annika
10-9-2010
|
16-4-2010 17:18:31
Turnhout is natuurlijk wat uit de omgeving. Wij hebben hetzelfde idee: alleen voor de wet, nadien eten met ouders en getuigen, 's avonds fuif met drank en hapje (we laten een kippenkraam komen).
In onze zaal kan dat perfect en niet te duur. We moeten inderdaad zelf voor decoratie zorgen maar ik hou niet van veel toeters en bellen, voor mij geen traditioneel huwelijk dus
|
|
natasja
6-5-2011
|
16-4-2010 17:29:06
hallo,
ga eens kijken naar la grange in massenhoven
x
|
|
anouk
30-7-2011
|
16-4-2010 19:16:07
Slootjenshoeve in Berlaar misschien?
Oude hoeve, drank moet je wel daar nemen, maar eten is met aparte traiteur, dus misschien kan je dan wel zelf voor de hapjes zorgen. Succes!
|
|
An
26-6-2010
|
17-4-2010 8:37:54
Hey,
misschien wat verder uit de buurt maar wij doen ons dansfeest in CC ter Schelde (grote zaal) op antwerpen-linkeroever, drank is er aan schappelijke prijs en catering mag je volledig zelf verzorgen. wijn en specialere dranken mag je daar ook zelf verzorgen. kost iets van een 440 euro (zonder opkuis, en als je de dag ervoor alles wil gaan versieren is het 88 euro extra voor een dag). de drankprijzen liggen er rond de 1.2 euro per consumptie en een tapteam kan je van daar nemen of zelf voorzien. er mag geloof ik 300 man binnen, en je kan er een degelijke dansvloer voorzien.
succes nog!
An
|
|
Els
11-6-2011
|
17-4-2010 10:19:49
Hoi iedereen,
Bedankt voor de reacties, dacht niet dat er zo snel al gereageerd ging worden.
In La Grange heb ik maandag een afspraak, die hun formule lijkt me ideaal mits kleine aanpassingen.
CC ter schelde was niet zo makkelijk te vinden online maar heb uiteindelijk toch een mail kunnen sturen met een aantal vragen.
@ Annika: In welke zaal doen jullie het trouwfeest?
@ Natalie; Theadrome had ik ook al naar gemaild maar de huur van de zaal is enorm, het is daar ook supper groot, traiteur kan je zelf kiezen maardie moet wel voldoen aan een helehoop voorwaarden en dranken zijn verplicht bij hun drankenhandel te nemen. Vooral de prijs heeft me doen afhaken.
|
|
Annika
10-9-2010
|
17-4-2010 20:52:39
Hoi,
Wij doen ons feest in Zaal Zwaneven in Oud-Turnhout. Is niet de meest moderne zaal maar wel netjes en alles aanwezig. Met wat aankleding kan je daar iets moois van maken. Prijs is 245 euro, met opkuis en gebruik van keukenmateriaal, bestek ed.
Drank is 0,8 per consumptie.
Voor het feest dat wij in gedachten hebben is dit de ideale zaal.
|
|
natasja
6-5-2011
|
17-4-2010 21:33:25
Hey els,
Ik had het voorstel gegeven van la Grange. Wij doen daar ons avond/dansfeest.
x
|
|
Els
11-6-2011
|
20-4-2010 12:24:11
Hoi Iedereen,
Wij zijn gisteren naar La Grange geweest. Daar is enorm veel sfeer, die zaal heeft uitstraling. De prijs is heel schappelijk en net wat wij zoeken, aan de foto's te zien is het ook een deftige bediening en de zaal wordt ook mooi versierd.
Ik denk dat we deze zaal gaan vastleggen. Uiteindelijk is het wel iets duurder dan echt zelf hapjes te doen maar moet je je geen zorgen maken over opruimen, bediening,....
Dus bedankt natasja!!
Elsie
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|