Terug naar overzicht
Wij wisten het wel op voorhand, want wij kregen een 'uitnodiging' in de bus waar op stond wat we moesten aandoen en zo. Daat is wel handig als je ook nog iets anders wil plannen. We wilden ook graag onze vrijgezellenavond op dezelfde dag. Dan zit de ander thuis niet alleen te piekeren of zo.
heb daar geen ervaring mee, we hebben weinig vrienden , en weinig tijd met onze kindjes dus dit wordt niet gedaan bij/met ons, ben daar ook niet rouwig voor.
hey joke, ik zit in het zelfde schuitje denk ik ! ik weet alleen dat ik deze avond om 19 uur moet klaar staan en ik denk dat het voor mijn vrijgezellen feest is maar weet het niet zeker. mijn man zegt hier zelfs niets van, ben ook zo een curieus type en heb graag alles onder controle maar dat lukt zo niet. ben wel eens benieuwd ! groetjes bianca 21/05/2010
Hoi Bianca, veel succes vanavond! ;-) Laat me weten hoe het geweest is. Ik heb een vermoeden dat de vrijgezellen van mij en mijn vriend op dezelfde dag vallen. En hij heeft zijn vrijgezellen op 3 juli, dus nog even geduld voor mij :-)
hey joke trouw jij met pieter floryn toevallig?
Hoi Floor, nee die ken ik niet :-)
Hey, Onze vrijgezelle is voor beiden op 15mei. Mijn vriend zit vaak in het buitenland dus voor ons was het belangrijk dat het op zelfde dag is en dat wij de datum kenden, en daar hadden onze vrienden alle begrip voor. Mijn vriend komen ze rond de middag halen en mij nog vroeger. Tegen dat het zo ver is gaan ze mij nog laten weten hoe laat juist en wat ik moet aandoen, spannend:-)
ik weet wel de dag, en ondertussen ook het uur dat ik moet klaarstaan, maar verder weet ik niks. De mijne is volgende week zaterdag, en die van mijn mannetje ook.ik zou het niet apprecieren denk ik moest ik de dag niet mogen weten, want dan kan je helemaal niks meer plannen
Wij hebben zelf de datum gekozen voor de vrijgezellen en ook op dezelfde dag. Zo weten we zeker dat we kunnen, omdat we nogal druk bezette mensen zijn, door sport enz..
hey joke, je ziet ik ben er al vroeg bij, dus veel kan het niet geweest zijn. en inderdaad ik had mijn eigen er veel meer bij voor gesteld . ze kwamen me normaal om 19 uur halen dat viel al tegen want om 19.30 was hier nog niemand ze waren te laat om dat er eentje haar haar nog moest doen. toen zijn we gaan eten in een tent die net een week open was echt een grote flop slecht en koud eten hebben zelfs het nagerecht niet afgewacht om dat de rest al zo slecht was. we mochten zelfs niet kiezen wat we wouden omdat we blijkbaar met een grote groep waren(8 man)! na het eten wisten ze zelfs niet wat ze wouden gaan doen ze hadden niets voor bereid heb mijn eigen ook niet moeten verkleden niets moeten uitvoeren! ze dachten allemaal dat ik liever ergens rustig iets ging eten en drinken en wat babbelen, ja daag .... alleen mijn beste vriendin van vroeger die wist wat ik graag doe en die had me al gewaarschuwd. ik sta veel liever op de dansvloer ben dan mischien wel een moeder van 4 kinderen maar op zo een dag doe ik dat ook wel eens graag zo eens lekker uit de bol gaan! voel mijn eigen dus heel slecht ook mede omdat ik er zo veel van verwacht had, bij een ander is het toch altijd heel leuk waarom nu bij mij niet . ben diep teleurgesteld en voel mijn eigen slecht. blijkbaar kennen ze me toch niet zo goed ! en geen tijd of zin gehad om wat in elkaar te steken dat is nog het ergste, voor een ander wil ik altijd alles tot in de puntjes geregeld hebben en bij mij hoeft dat dan niet! sorry voor mijn gezaag maar moest mijn hart even luchten , groetjes bianca 21/05/2010
Hoi Bianca, da's echt niet tof! Ik vind het zo spijtig dat het tegengevallen is, want een vrijgezellen zou toch echt met vriendinnen een stapje in de wereld zetten zijn he. Ook al heb je vier kinderen, het is geen excuus om aan te nemen dat je liever iets rustigs doet. En dan nog, mochten ze wel misschien een leuke quiz ofzo voorbereiden he. Tenslotte neem je dit voor de rest van je leven mee! Mijn zus steekt er bij mij zeer veel werk in, maar ik probeer toch niet te veel te verwachten na jouw verhaal. Je weet nooit! Ik vind het echt spijtig voor jou, maar denk maar aan die mooie dag die weldra gaat komen! Dat gaat echt de mooiste dag van je leven zijn! Groetjes