Terug naar overzicht
Hoi, Wij wilden ook een alternatiever (ecologisch) huwelijksfeest. Wij hebben een hoop boederijen langsgereden en gevraagd of die dat zagen zitten. Nu hebben we een zaaltje en tuin bij een geitenboerderij gevonden op nog geen kwartier rijden vanwaar we wonen. En dat past volledig bij onze visie. Je kan misschien zoeken op boerderijen die ook boerderijklassen voor school doen, die zijn al gewend om mensen te ontvangen en die heb je zeker wel ergens in jouw buurt. Groetjes, Marijke
wij laten onze beste vriend en de oudste broer van mijn venteke een alternatieve viering in elkaar steken! wij trouwen in een boerenboementuin aan het bos. van de viering zelf ga ik op voorhand niet veel weten, gaat verrassing zijn!
Hallo! Vraagje : wie organiseert bij jullie die alternatieve viering? Ik ben op zoek naar leuke ideetjes of organisaties die dit in orde brengen.. Bedankt en heel veel succes met jullie zoektocht!!! Groetjes, Sofie
Dank u voor de tips! We gaan zeker eens horen bij boerderijen, al zijn die bij ons in het Brusselse niet gemakkelijk te vinden... Wij organiseren de viering zelf onder begeleiding van "Het Altaarnatief" (unie voor vrijzinnige bewegingen). Zij geven tips en vragenlijstjes en helpen bij de opbouw. De inhoud is volledig zelf te kiezen! Deze dienst doet dit trouwens gratis. Zeker de moeite waard om te gaan horen! Groetjes, Els