TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
ANNELIES
21-5-2010
|
18-4-2010 7:05:09
Hey, da moet verschrikkelijk zijn! Maar nog niet te hard panikeren hé! Ik zou sowieso naar de winkel gaan en mijn gedacht zeggen, laat u nie afschepen! Som alles wat niet ok is op en zeg dat ze het op de een of andere manier moeten goedmaken.
Een kleed kost al geld genoeg en de klant is koning dus ze gaan toch iets moeten doen! Veel succes en hou ons op de hoogte hé!
groetjes
|
|
Els
17-7-2010
|
18-4-2010 8:57:16
Amai, ik zou er ook niet goed van zijn!!! In welke winkel is dat?
Heel veel sterkte!!!
|
|
Hannelore
7-8-2010
|
18-4-2010 10:21:16
Amai dit is echt schandalig! Maak u maar goed kwaad en eis dat ze dit binnen de week in orde brengen, dit kan echt niet. Ben ook wel benieuwd welke winkel, hoop niet die vanwaar mijn kleed komt.
Hopelijk komt het in orde!!
|
|
Véronique
31-7-2009
|
18-4-2010 13:40:07
Dit is écht niet leuk!!! Zeker omdat je bij de vorige pas wel een goed gevoel had. Ik zou het er zeker ook niet bij laten hoor. Laat ze er spoed achter zetten, zodat je gauw opnieuw kunt passen! 4 weken is nog wel eventjes, dan zouden ze toch nog wel iets moeten kunnen doen!
Kop op en hou ons op de hoogte!
|
|
Kiki
25-6-2010
|
18-4-2010 15:28:57
Je zeker niet laten afwimpelen, zeggen wat je wil dat ze veranderen en er op staan dat het met spoed zal gebeuren.... Je moet het toch ook nog kunnen passen voor je ermee akkoord gaat dat het goed is.! Ben trouwens ook benieuwd naar de winkel... (had al zo'n "nachtmerrie" gehad over mijn jurk :s)
Vind het heel jammer voor je en hoop dat ze het snel in orde kunnen brengen, zou het zelf ook verschrikkelijk vinden!!
Veel sterkte en succes!!!
|
|
Toyah
15-1-2011
|
19-4-2010 12:44:42
oh, zo erg!! :(
ik heb er ergens wel goeie hoop in dat het goed komt! geen enkele winkel kan zich zo een slechte reclame veroorloven. Ik ga er dus vanuit dat ze alles op alles zullen zetten opdat ze achteraf een tevreden klant hebben!
ik weet het is makkelijk praten, maar probeer je er niet te druk in te maken. het is een fout van de winkel, niet van jouw! zij moeten het maar zien op te lossen of een alternatief vinden!
hou je goed!
|
|
Gwen
14-5-2010
|
19-4-2010 12:46:13
Dat is inderdaad niet leuk maar ik zou naar de winkel gaan en er niet buiten gaan tot je een goede oplsosing hebt !
Veel sterkte alvast.
Gwen
|
|
Fredie
26-6-2010
|
19-4-2010 13:25:02
Hey Sara,
Dat je niet meer buiten durft te komen, kan ik geloven ! En dat moet je ook zeker niet doen als het niet goed is ! Maar toen je aan het passen was, heeft men dat in de winkel toch ook gezien dat er een aantal zaken helemààl niet meer klopte ? Of niet ? Wat hebben de verkoopsters er zelf over gezegd toen ze het resultaat zagen ? ZO blind kunnen ze toch niet geweest zijn ? Ik begrijp niet goed wat er juist gebeurd is... Hoedanook, je moet ze wel voor hun verantwoordelijkheden stellen en zeggen dat, als er geen schadevergoeding komt of heel rap een andere -gratis- oplossing, je naar een advokaat stapt. Ze hebben echt geen enkel belang bij slechte reclame.
|
|
Sara
14-5-2010
|
19-4-2010 19:24:36
Dank je voor de bemoedigende woorden allemaal. Ik heb woensdag een nieuwe afspraak, maar dan eindelijk MET de naaister erbij. Tot nu toe waren alle pasbeurten enkel met de verkoopster die dan via een kribbeltje op papier doorgaf aan de naaister wat er moest gebeuren. Ik hoop echt dat ze bij het versmallen (wat niet moest gebeuren en wat ik ook niet gevraagd heb!) geen stof is weggeknipt, want dan zie ik niet in hoe ze het kleed nog kunnen redden... Het zal bang afwachten zijn tot woensdag, dan weet ik weer meer... :-( Niet leuk allemaal, ik zou nu net willen genieten van die laatste weekjes voorbereiding en niet elke nacht wakker worden door een nachtmerrie... Duimen maar...
|
|
stefanie
|
20-4-2010 20:25:27
nooit laten afwimpelen!!!!!!
terug gaan en eisen dat ze het doen zoals beloofd!!
komaan zeg, wat een prutsers eigenlijk?????
|
|
Stephanie
26-6-2010
|
23-4-2010 14:59:21
Ik zou heel graag weten in welke winkel ze je dat hebben gelapt! Het lijkt me echt vreselijk. Gelukkig heb je nog 4 weken en nu moet je echt op je strepen staan.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|