Terug naar overzicht
Hey Bianca, Er is niets zo erg dan hoge verwachtingen hebben en dan teleurgesteld worden! Heel jammer voor je! Heb je hen laten merken dat je graag méér gedaan had? Kunnen ze het niet nog goedmaken door toch een dag nog iets leuks te organiseren? Al is het na de trouw. Ik vind toch dat ze dit moeten goedmaken! Groetjes, Sara
Hey Bianca, Dit is inderdaad niet leuk meid! Ze hadden op z'n minst een deftig restaurant kunnen zoeken en een toffe plek om uit te gaan. Kan begrijpen dat je teleurgesteld bent, ook in je vriendschap met die meisjes. Bij mij zijn ze wel al samengekomen om m'n vrijgezelle te plannen maar ik heb ook wel schrik dat het iets gaat worden dat ik helemaal niet leuk vind. Hoewel da daar geen aanleiding toe is hoor maar je weet nooit. Je kan het mss eens bespreken met je beste vriendinnen dat je er eigenlijk meer v verwacht had? Hopelijk komt het nog goed!
Hallo, Jammer voor je. Dat te laat komen en het eten dat niet lekker is, daar kunnen de meiden zelf ook niets aan doen natuurlijk. (behalve diegene die te laat was) Maar dat ze helemaal niets hebben voorzien, dat snap ik wel niet. Je moet toch wel weten naar waar je zal gaan de rest van de avond. Wat heb je dan eigenlijk gedaan? Op café gezeten? Ik heb binnen twee weken mijn vrijgezellenavond en ik weet nog van niets. Nu krijg ik sinds gisteren wel tips in mijn mailbox,zodat ik al wat kan raden. Ik heb ook aan mijn getuige gezegd, niets onnozel, geen spelletjes, gewoon een leuke avond. Maar dat staat natuurlijk niet gelijk aan een hele avond op café zitten babbelen, ook saai hoor. Goed dat zij mij kent en dat ze weet wat ik wel of niet wil doen. Misschien kan je de verloren dag ophalen door eens goed te gaan dansen met je beste vriendin.
Kan je niet voorstellen aan je vriendinnen om de vrijgezellenavond over te doen en dat ze deze keer wel iets leuks plannen? Leg gewoon uit dat je er meer van had verwacht en dat het tegengevallen is... Wij waren met mijn vrijgezellenavond ook gewoon iets gaan eten en daarna naar een danscafe geweest, heb ook niks speciaals moeten doen of dragen of zo maar meer moest het voor mij ni zijn, als je natuurlijk heel andere dingen verwacht kan ik wel begrijpen dat je teleurgesteld bent... Maar laat hierdoor zeker de verdere voorbereiding naar je grote dag niet vergallen... An
hey meiden, bedankt voor de leuke reactie's, ik ben gewoon wat teleurgesteld in mijn vriendinnen. allee vriendinnen.. twee zijn er mijn buurvrouw de andere is mijn vroegere poetsvrouw en 2 daar van zijn beste vriendinnen 1 al bijna heel mijn leven en de ander zo een 10 jaar. alleen mijn beste vriendin van vroeger wist wat ik graag deed maar daar is nooit iets aan gevraagd. we hebben gewoon heel de avond op cafe gezeten. ik ga er ook niet veel van zeggen ik zal het op ons eigen feest wel goed maken dan heb ik het tenminste zelf georganiseerd ! toch bedankt allemaal xxx bianca 21/05/2010
Hey Ik versta heel goed dat je teleurgesteld ben! Zou ni graag in uw plaats staan. Ik weet nog steeds niks over mijn vrijgezellenfeest, zelfs geen datum of niks... Ben ook bang dat het een flop gaat worden... Veel succes op je trouw!!!
Hey Bianca, Ik heb zaterdag mijn vrijgezellenfeest gehad en het was ook anders dan ik verwacht had. Mijn beste vriendin heeft nog geprobeerd om het leuk te maken maar alles wat ze zei werd afgeketst, nochthans kent zij mij het beste, maar ja wat doe je als je alleen staat tegenover een groep. Binnen 2 weken heeft mijn beste vriendin haar vrijgezellenfeest en dat heb ik dan geregeld maar het is wel heel anders dan wat ik heb gekregen. Dus ik weet perfect hoe je je nu voelt.
hela, nu denk ik dat mijn twee beste vriendinnen van vroeger het helemaal opnieuw gaan doen. ze vroegen of ik zaterdag 8 mei thuis was dan ben ik thuis want dan is mijn man zijn vrijgezellen feest en aangezien dat wij 4 kinderen hebben moet ik dus (babysitten)!! nu heb ik gisteren dat aan mijn man verteld en gezegd dat ik dan wel een babysit zou zoeken maar hij was daar precies niet blij mee. nu weet ik niet goed wat te doen het door laten gaan of zeggen dat ik echt niet kan. ik heb ook geen andere datum meer die vrij is. nu dit weer!!! groetjes bianca