Terug naar overzicht
hey,ik zou zeggen de getuigen, laat ze misschien alle twee 1 ring brengen!grtjs jessie
Hallo, Wij zaten met hetzelfde probleem. We wilden ook één van de getuigen de ringen laten dragen, maar die moeten het misboekje voor ons vasthouden. Dus bij ons is het mijn (toekomstige)schoonbroer geworden, vrijgezel en samen met de twee getuigen de jongste van de suite. Dus de jonge garde staat vooraan mee aan het altaar. Je kan ook een familielid kiezen die nauw aan het hart ligt of een hartvriend(in) nemen van jullie beiden. Veel succes. Grts Nathalie
Bij ons waren het de getuigen. De getuige van mijn man gaf mijn ring aan en mijn getuige gaf mijn man zijn ring aan. Zij hadden inderdaad het misboekje ook vast, maar dat lukt wel, hoor! In elk hand iets: http://www.facebook.com/photo.php?pid=921610&id=1240628751#!/photo.php?pid=734528&id=1240628751&fbid=1238500762898
Wij hebben ook geen bruidskindjes. Dus gaat mijn broer voor mijn ring zorgen en mijn vriend zijn zus voor zijn ring. Zo waren die ook blij dat ze iets mochten doen ! TINA
ALS HET ER TOCH ZO VEEL ZIJN WAAROM ZETTEN JULLIE ZE NIET OP EEN RIJ 5SOORT VAN KETTING° EN LAAT DE ACHTERSTE DE RING DOOR GEVEN TOT DE AAN DE VOORSTE ZO HEEFT IEDEREEN ER AAN MEEGEWERKT. Groetjes
Hey allemaal! Bedankt voor alle reacties ... Het zijn er idd veel, maar je moet ze dan ook kleden en dat is financieel niet haalbaar ... (Toch niet voor allemaal) Ik ben er nog over aan het nadenken hoe precies :-)
Hoi, Als jullie een hond hebben dan kan deze de ringen brengen. Hem/haar kan je ook mooi aankleden, met de ringen op de rug. Of een ander huisdier? Ik heb zelfs een trouw gezien waar de ceremoniemeester zelf de trouwringen brengt om zo maar niemand tegen het hoofd te stoten. Deze hingen dan aan een beertje. Of je laat ze door het publiek naar voren 'doorgeven' om zo de zogezegde goedkeuring te kijgen van iedereen. Ze 'geven' de liefde door!? Of als iemand van vissen houdt, de ringen in een doosje bengelend aan een haak laten afkomen door iemand achteraan in het publiek? ;-) Te veel fantasie, ik weet het,... Groetjes, Jessica