TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
jessie
24-7-2010
|
18-4-2010 19:59:45
hey, als jij je goed voelt in dat kleed dan is het perfect! iedereen heeft zijn smaak en je moet het kleed op jou bekijken niet iedereen staat met hetzelfde! dit is jou kleed en niet van iemand anders, mijn kleed vindt iedereen ook niet mooi maar ga het mij helemaal niet aantrekken ik voel er mij goed in en ik vindt het mooi bij mij! dit is jou dag! grtjs jessie
|
|
Véronique
31-7-2009
|
18-4-2010 20:21:50
Niet twijfelen! Een kleed op foto ziet er altijd anders uit dan wat het is en ook een omschrijving zegt lang niet alles! Als jouw gevoel goed zit, dan zal het zeker wel in orde zijn!!!
|
|
Karmen
29-5-2010
|
18-4-2010 21:43:40
Het mijne is een Marylise, ook een sober model, maar ik ben er zot van! Je mag het kleedje echt niet op zichzelf beoordelen, belangrijk is dat het jou op het lijf geschreven is!
|
|
Lieve
26-6-2010
|
18-4-2010 23:57:29
heej, laat je niet van de wijs brengen door wat mensen zeggen/vragen! Als jij toen verliefd was op dat kleedje, en het je mooi stond, dan ben je dat weer als je het kleed terug aan hebt! De enige die het mooi moet vinden is jouw man! En als jij er in straalt, vindt hij het hoe dan ook mooi!!!
|
|
Riet
4-9-2010
|
19-4-2010 11:36:37
Hey Debby!
Je moet niet luisteren naar anderen... Iedereen heeft een eigen smaak en mening.
Het is JOUW grote dag en JOUW droomkleed.
Mijn kleed vond ik ook van de eerste dag wauw... Ik ben toen ook beginnen twijfelen door een lelijke foto in een boekje. Maar niet doen! Nu ik mijn kleed teruggezien heb, ben ik nog steeds overtuigd :-)
Ik ben nog eens naar de winkel gegaan om het te gaan bekijken en dit was geen enkel probleem. Indien je dit wenst, kan je het normaal wel nog eens aanpassen...
En dan kom ne met zooooooooooooo en goed gevoel buiten!
Veel succes!
|
|
Annika
10-9-2010
|
19-4-2010 19:03:41
Trek je inderdaad niets aan van de reactie van anderen, het is jouw feest, jouw dag en jij doet wat je wilt.
Zolang jij je der maar goed bij voelt.
Ik ga ook geen traditioneel trouwkleed dragen en mijn ventje zal geen kostuum aanhebben, en wie daar commentaar op wil geven komt verkeerd aan
|
|
Toyah
15-1-2011
|
19-4-2010 19:43:25
Hi Debby!
indien het liefde op het eerste gezicht is/was zoals je het beschrijft, dan zou ik me echt geen zorgen maken, dan is dit wel degelijk JOUW kleed!
laat je van andere mensen niet ompraten ;)
het is niet alleen het kleedje op zich die telt, het is de combinatie van jij en het kleed. niet iedereen staat met een druk kleed of in tegenstelling daarvan: met een simpel, stijlvol kleedje... het is het eindplaatje en hoe jij je derin voelt, die belangrijk is!
|
|
Elke
9-7-2010
|
19-4-2010 21:27:47
Hela,
Wanneer je jou kleed terug past ist het terug liefde en vergeet je waarom je ooit getwijfelt hebt.
Ik heb vandaag eindelijk terug mijn kleed gepast en de liefde was groter dan ervoor.
Want ik twijfelde ondertussen ook, voornamelijk omdat mijn mama het kleed speciaal vond en me liever in een ander kleedje zou zien. En de foto van mijn kleed op internet is ook niet mooi.
Maar ik deed mijn kleedje weer aan en alle twijfels verdwijnden, dit is mijn kleed voor mijn dag helemaal IK.
Ik hoop dat dit voor jou ook zo zal zijn!
groetjes Elke
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|