Nu Online
Momenteel zijn er 708 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan Mila De Pessimist

18-4-2010 19:30:39
Mila ,

Ik weet eigenlijk niet waarom jij op deze site zit?
Overal geef jij negatieve , sarcastische opmerkingen dat het me echt begint te ergeren...Ben jij werkelijk zo ? Of doe je gewoon maar zo?
Jij komt voor mij heel arrogant over en anders ben je een heel ongelukkig persoon want geluk valt zeker niet van jou af te lezen ! Iedereen die hier zijn blije verhalen komt vertellen of wat dan ook breek jij altijd af.
Weet je meisje...Ik beklaag je wederhelft die met zo een negatief iemand gaat huwen :-) Of draag je enkel een masker? Zet het dan eindelijk is af en gedraag je als een volwassene vrouw en probeer is wat positiever te zijn voor andere vrouwen hier!

Wendy !

wendy
24-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 16 | Gelezen: 660

Stefanie
27-8-2010
 Meld misbruik18-4-2010 20:18:19

Wendy,

Ik ben blij dat je dit post, heb me ook al ongelooflijk geërgerd aan haar! Overal wel commentaar op, niemand kan iets goeds doen. Zou ook niet graag zo door het leven gaan!

gr
Stefanie

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik18-4-2010 20:19:47

You go girl! Ik weet ook niet wat zij hier eigenlijk doet... Niets is goed genoeg voor haar! Volgens mij is het een gefrustreerde schoonmoeder! LOL!

Melissa
8-5-2010
 Meld misbruik18-4-2010 21:07:55

Groot gelijk!!!!

Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik18-4-2010 21:41:43

Och, is dat niet hetzelfde mens, die hier eerst als Channa zat? Toen ze onder die naam commentaar gaf op een bruidje, dat een 'goedkoper' kleed kocht, & iemand anders haar aansprak op haar 'goedkope' kermisnaam is het Mila geworden. Helaas schijnt dat zonnige karakter overal door. Ze is het sop niet waard, dames! Ik lees er gewoon over. Ik vermoed dat de aanstaande bruidegom dat ook zo doet! ;)

Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik18-4-2010 22:29:49

Amai, toffe sfeer hier!

Ik neem gerust aan dat jullie je aan sommige mensen ergeren, dat doe ik ook, maar moet je dat dan echt op deze manier ventileren? Sorry, maar dit vind ik enorm laag bij de grond.
Als je vindt dat de persoon in kwestie het moet weten kan je hier tegenwoordig ook persoonlijke berichten sturen, maar zelfs als het om iemand gaat die altijd iedereen en alles afbreekt, verlaag je jezelf enorm door dit op't forum te zetten en iemand op deze manier te kakken te zetten.

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik18-4-2010 23:56:43

Ik moet toegeven dat ik soms ook denk van; allé moet dat nu?!? Maar dat is niet alleen bij Mila, zo zitten er soms nog tussen.
Ik denk (allé ik hoop) dat ze dat allemaal zo niet bedoelt. Volgens mij is ze soms nogal snel in haar reacties. Iemand die praat en dan pas denkt. Dat is't karakter van nen mens hé.
Ik moet soms ook goed 'denken' over hoe ik iets verwoord zonder grof over te komen. Zo heb ik ooit ook veel commentaar gekregen omdat ik had gezegd dat ik zelf nooit zou kiezen om avondgasten te hebben. (Mensen om 23u nog te laten komen.) Dat is een persoonlijke keuze. Dit wil niet zeggen dat ik een ander die hiervoor wel kiest dan 'slecht' ofzo vind.
Trouwen, het is iets schoons. Geniet van elk moment zou ik zeggen!
groetjes, Carolina

Hannelore
7-8-2010
 Meld misbruik19-4-2010 10:32:58

Mja, enerzijds volg ik Kristien en Karolien wel, dit is mss niet de ideale manier om het Mila duidelijk te maken, maar anderzijds, zij heeft al in vele topics opmerkingen gekregen, ook van mij, en ze lijkt het maar niet te snappen.
Ik vraag me af of ze wel echt een bruidje is, want als dat zo is, dan zou ze net als ons toch gelukkig moeten zijn en uitkijken naar haar dag. Allé, da denk ik ervan.
Ik ben het hier ook vaak niet eens met anderen, en sommige ideeën/plannen hier op het forum vind ik soms ook belachelijk, maar, ik reageer daar dan gewoon niet op want iedereen doet wat ze willen. En af en toe niet reageren zou Mila beter ook eens leren;-)

Tina
1-5-2010
 Meld misbruik19-4-2010 11:52:12

Hey,

Hier nog een die het al is aan de stok heeft gehad met Mila.

Heb haar toen ook gevraagd of ze elke dag met het verkeerde been uit het bed stapt ?

Hopelijk begrijpt ze hiermee dat je best effe kan nadenken voordat je zomaar iets schrijft, hoewel ik hier sterk aan twijfel ...

Niet druk in maken mensen en het forum gewoon verder gebruiken voor wat het gemaakt is :
vreugde delen / samen aftellen / elkaar helpen / elkaar raad geven / ideeen opdoen !!!

TINA

katty
8-9-2010
 Meld misbruik19-4-2010 13:48:15

Hoi Wendy, amai ik ben blij dat ik die nog niet ben tegen gekomen hier
als ik dat zo allemaal lees dan beklaag ik de bruidegom ;-)

Katty

wendy
24-8-2010
 Meld misbruik19-4-2010 17:22:26

Dus zij mag wel iedereen te kakken zetten dan?
En waarom zou ik een persoonlijk bericht sturen naar haar? ??
Enfin, ik ben de meest gemakkelijke persoon in omgang en heb respect voor elke aanstaande bruid of getrouwde bruid. Tis inderdaad de bedoeling om het hier naar onze zin te hebben ! Ik heb mijn zegje gedaan en mijn hart gelucht das alles K&K ! En als jullie dit laag bij de grond vinden , wat is Mila dan eigenlijk die elke keer een domper geeft op iemand zijn euforisch moment? Lijkt hier net de omgekeerde wereld...

Sylvia
18-9-2010
 Meld misbruik19-4-2010 18:31:45

Hey iedereen

Ben ook een beetje van deze post verschoten en ben blij dat ik niet Mila heet op dit moment. Het zou ni mijn leukste dagje zijn.
Heb haar berichtjes eens bekeken en volgens mij bedoelt ze het ni slecht maar is het gewoon haar manier van reageren. Op zo'n forum komt dat allemaal anders over dan in't echt hé. D'r zitten ook positieve berichtjes tussen, zoek maar eens op Mila en je zal zien dat het ni allemaal slecht is.
Geen verdediging, alleen een kleine nuancering.

lieve groetjes

Sylvia

Wendy
7-8-2010
 Meld misbruik19-4-2010 19:44:56

Uit pure nieuwsgierigheid ben ik ook eens naar alle reacties van Mila gaan kijken en ik moet zeggen... je hebt gelijk! Wat een vervelende, pessimistische opmerkingen!!
Als er nu ook nog positieve dingen terug te vinden waren zou ik nog zeggen... maar het is bijna alleen maar negatieve commentaar! Lieve Mila, cheer up girl :-) Je gaat trouwen, iedereen hier (op de zelfstandigen na) gaat trouwen, iedereen is blij dus verpest het niet aub.

VRIENDELIJKE groeten
Een positief ingesteld toekomstig bruidje

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik19-4-2010 21:01:06

Hey, 1 positief punt hier! Ik heb iets nieuws geleerd door Sylvia (hierboven). Zoek maar op zei ze. Ik had dat blijkbaar altijd over het hoofd gezien 'zoeken' naast 'categorie'. Das ferm gemakkelijk. Als je je naam intypt krijg je al de berichten waardat je op gereageerd hebt. Zo is het wel gemakkelijk om berichten langer op te volgen.
Allé, als er nog moesten zijn die nog niet zo snugger zijn geweest....

groetjes, Carolina

Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik19-4-2010 22:47:07

Eigenlijk doe je nu hetzelfde als Mila... als Mila op deze manier aandacht vraagt, is zo'n topic openen alleen maar geven wat ze wil.

Overigens heb ik ook eens op Mila gezocht, en er zijn idd onvriendelijke opmerkingen, maar er zijn er ook leuke.
Laten we het gewoon gezellig houden. We 're getting married! We zijn allemaal onderweg naar onze mooiste dag! Als je zo'n reactie krijgt, is dat niet leuk, maar hee, je kent haar niet persoonlijk, dus trek het je niet aan! Gewoon overheen lezen, en de dingen onthouden die je wel leuk vindt!

wendy
24-8-2010
 Meld misbruik20-4-2010 7:18:14

Je hebt gelijk Lieve
We trouwen hier allemaal en het moet fijn blijven

Grtjs Wendy

Sofie
19-9-2009
 Meld misbruik20-4-2010 14:54:49

Hey dames,
ik ben hier een tijdje niet geweest dus heb ik via de zoekformule "mila" opgezocht.
ok, soms zijn haar reacties best wel kort, maar eerlijk gezegd, ik heb er vooral hard om gelachen !!!
mila is nogal direct en met het hart op de tong, wat niet wegneemt dat het soms ook grof overkomt...
nu ja, niet aantrekken zou ik zeggen en tja je zit nu eenmaal op een forum waar iedereen zijn eigen mening voluit kwijt kan.
maar ik heb toch eens goed gelachen vandaag ;-))

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...