Terug naar overzicht
Hoi , bij ons brengt een jongetje van drie de ringen naar voor op een driewieler. Hij rijdt vanaf achteraan in de kerk naar voor met de ringen op een kussentje Groetjes joke
Hey Bij ons wordt da in een mandje gedaan. Kunnen ze zeker niet verliezen of laten vallen ofzo!
Wij hadden een kistje, met daarin de ringen op een rolletje stof van mijn trouwkleed... groetjes Nele
hey, mijn dochter van dan 7jaar krijgt hetzelfde bruidsboeket als ik maar dan in het mini, daarin zullen de trouwringen verwerkt zitten
Wij gaan waarschijnlijk een muziekdoosje gebruiken van de Kleine Prins, dat ik een paar jaar geleden van mijn lief gekregen heb. ons bruidsmeisje brengt het dan naar ons, met de rringen erin. groetjes, Karolien
Wij haden geen bruidskindjes en de ceremoniemeester heeft ze aangegeven. Bij mijn zus hadden ze wel bruidskindjes en eerlijk gezegd hebben die daar niets aan gehad. Het meisje heeft de rngen in haan handjes gehouden en de priester heeft ze eruit genomen om zo aan het koppel te geven. Dus probeer dat eerst eens uit met de kindjes, want die zijn echt overdonderd (sommigen dan toch) en voelen hun niet altijd op hun gemak...
Hey De ringen aan een ballonnetje hangen wordt soms ook gedaan. Bij een kennis van mij kwam hun hond onverwacht met een ballon en de ringen eraan aangelopen. De kindjes in een autootje naar voor laten rijden is ook altijd leuk. Bij ons zullen de ringen gewoon aan beer hangen. groetjes