Nu Online
Momenteel zijn er 503 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellen weekend Amsterdam?

18-4-2010 20:24:41
Even niet voor onszelf maar om mijn toekomstige te helpen .. Hij moet een vrijgezellen weekend organiseren in Amsterdam voor een nogal vrij internationaal publiek .. Zijn er plaatsen, dingen die echt aan te raden zijn in Amsterdam?

Kim
21-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1109

Inge
26-6-2010
 Meld misbruik18-4-2010 21:29:28

ik ben een maand geleden op weekend geweest in Amsterdam.
Alles is daar aan te raden! de walletjes is super natuurlijk! alhoewel ik niet goed weet of het goed is om daar met een aantal 'zatte' mannen rond te lopen

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik18-4-2010 21:44:51

Maar zijn er echt specifieke interessante dingen om te doen? Hij is er vorig jaar ook geweest voor een vrijgezellenavond en toen hadden ze niet echt een plan en toen was het eigenlijk gewoon maar van café naar café .. Weinig speciaals.

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik18-4-2010 23:13:12

Wij zijn er in't najaar geweest. (allé een jaar of 5 terug ook al wel eens) Nu iets nieuws was de Amsterdam Dungeon. Dat was eigenlijk wel is leuk. Zo'n griezelhuis. In elke kamer werd een ander verhaal verteld (met 'echte' acteurs). Het publiek werd er mee in betrokken. Was echt wel ferm gedaan, er was werk van gemaakt.
Andere dingen: Je kan Heineken afzien, ook Bols jenever en likeur. Bij beide kan je dan ook 'proeven'.
Dan de Walletjes, ook wel leuk om over de slenteren. Veel hoerkes zitten er niet meer.
Dan heb je nog de kleine museums; sex museum, hasj museum, vodka museum.
Jenever café de 3 fonteinen.
Een boottocht langs de grachten.

Als je met een grote groep bent zou ik wel wat reservaties doen.

groetjes, Carolina

Inge
26-6-2010
 Meld misbruik19-4-2010 8:30:20

er zitten ongelofelijk veel hoertjes!! wij hebben daar een begeleide toer gedaan! echt wel de moeite! je hebt er ook districten met she-males enzo. echt de moeite!
inderdaad het sex-museum. een begeleide heineke toer.

dungeon vond ik tegenvallen. hadden we meer van verwacht. maar met mannen onder elkaar misschien toch de moeite!

inderdaad wat jenevermuseums enzo

succes!

Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik19-4-2010 11:12:18

De Walletjes zou'k niet doen met nogal aangeschoten kerels. ;)

Afzakken naar Jordaan!!!
Er is ook de befaamde discotheek: Escape op Rembrandtplein, hebt er ook 't Hard Rock café welk leuk is.

Zou alleen NIET op 30/04/2010 gaan, hoewel, ... misschien juist wel, maar dan vieren ze als zotten Koninginnedag, en da's echt 'n nationaal volksfeest met z'n allen in 't oranje.

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik19-4-2010 18:09:12

Ze gaan 15 mei ;) (net de dag dat wij 3 jaar samen zijn, boehoe!)

Reinhilda

Meld misbruik19-4-2010 21:43:07

Beste,

Neem even contact op met Luc Reniers van Toffe Tours(je kunt hen vinden op internet). Zij zijn gespecialieerd in het organiseren van dit soort reizen.
Hij zal het reisje voor je in elkaar steken. Een gids mee enz..... Ze zullen Amsterdam gezien en beleefd hebben.

Met de groeten van Reinhilda - Autocars De Blauwvoet in Balen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...