TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
An
26-3-2010
|
19-4-2010 7:54:31
Hey Kim,
de sleep wordt niet snel vuil hoor... De mijne heeft de hele dag dooe het slijk gesleurt en er hing weinig tot niks vuil aan!! Ik denk dat de stof weinig vuil opneemt.
Alvast veel plezier!! An
|
|
Laura
11-7-2009
|
19-4-2010 8:29:49
Hey
Ik had ook een lange sleep en tijdens de foto's neem je een wit laken mee om het eronder te leggen, wel zien dat het er niet onderuit komt! En voor verder te wandelen nam ik hem steeds in mijn armen.
Voor de rest van de dag gewoon mee wandelen, niemand ziet toch de onderkant van je sleep.
Groetjes, Laura
|
|
Carolina
1-8-2009
|
19-4-2010 9:22:05
Mijn kleed zag op't eind van de dag kei kei vuil. Het was toen heel warm en stoffig. Ik heb het ook zoveel mogelijk opgetild maar toch nog vuil hoor. Ik heb me er dan ook niet veel meer van aangetrokken. Het is toch voor 'eenmalig' gebruik.
Het hangt wel wat van de kleur en stof af. Bij een vriendin zag je niks, zij had een licht grijze rok en ecru top. Maar mijn off-white jurk, ja amaai.... Allé, ge moest er ook met uwe neus gaan ophangen hoor. De mensen hebben er nu wel niet veel van gezien. Het is vooral 's nachts en 's anderdaags dt je merkt hoe vuil het is.
groetjes,Carolina
|
|
Gitta
9-4-2010
|
19-4-2010 11:07:18
Mijn sleepje was toch ook niet meer schoon hoor. Bij de fotoreportage hebben we in een nattige weide gelopen, zodat de onderkant echt grasgroen zag. Maar de mensen gaan daar niet met hun neus tegenhangen, dus zo erg valt dat niet op. Bij het dansen werd de sleep toch opgespeld, en dan zag je er niets meer van.
|
|
Véronique
31-7-2009
|
19-4-2010 20:39:37
Ik had een ijsblauwe rok en heb niet echt veel vuil gezien... Nochtans liepen wij ook door het bos en zo...
|
|
Mandy
10-4-2010
|
19-4-2010 21:13:48
Ik heb mijn slaap constant aan de lus gedragen overdag om te wandelen. En op de iets vuilere plaatsen voor de fotoschoot heb ik hem zodanig vastgenomen dat hij niet veel op de grond zat... Maar al bij al, is hij niet zo vuil geworden hoor... Op het feest heb ik er geen rekening meer met gehouden om hem constant vast te houden... En dan nog, waarom moest dat nog? Iedereen had hem al gezien dusja... Je niet teveel zorgen om maken, komt wel allemaal in orde :) Je doet je kleed toch maar 1 keer aan in je leven!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|