Nu Online
Momenteel zijn er 491 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zorgen om meme

19-4-2010 9:29:44
Hey,

Ik maak me zo een zorgen... En ik ben bang dat mijn meme mijn trouwdatum niet zal halen... Ze heeft ongeveer 12 jaar geleden een open hart operatie gehad en heeft nu terug last... Ik hoop dat het opgelost geraakt met een "simpele" ingreep. Voor zover ingrepen aan het hart simpel kunnen zijn.
Maar waar ik nog het meest voor vrees is dat ik egoïst word. Ik blijf mijn trouw maar verder plannen... En ik wil er haar zo graag bij... Ik heb gelukkig een ventje waar ik al mijn zorgen mag aan zeggen... Maar die vrees blijft... Ik heb al een paar keer gedacht van ik vervroeg het maar dat is onmogelijk... Tis niet simpel...

Astrid

Astrid
11-9-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 437

Tine
7-8-2010
 Meld misbruik19-4-2010 9:44:37

hela,

ik heb juist hetzelfde meegemaakt als jou. mijn opa is vorige maand opgenomen met een zware longontsteking. nu is hij ondertussen gestorven dit deed ook zo immens veel pijn omdat zijn laatste dingen die hij tegen mij vertelde was da ik moest schitteren op onze trouw.
ik hoop van harte dat jouw oma nog bij jullie mooiste dag zal zijn.

groetjes

Tine

Tina
1-5-2010
 Meld misbruik19-4-2010 11:45:15

Hey,

Ik hoop dat je oma het haalt !

Ik trouw over 10 dagen en heb 2 weken geleden mijn opa zien sterven ...

Niks aan te doen, maar het leven moet verder.

Gelukkig heb ik met hem het er nog kunnen over hebben en heeft hij mij op het hart gedrukt dat ik niets mocht veranderen en dat alles moest doorgaan zoals ik het wil.

De gedachte troost wel wat, maar hij had er nog zo graag bij geweest.

Als ik je dus een tip mag geven :
Praat er voldoende met haar over.
Zo kan je je eigen niets verwijten mocht het onvermijdelijke gebeuren.

Ik hoop van harte dat ze het nog meemaakt en terug gezond is tegen dan !

Groetjes,

TINA

tania

Meld misbruik19-4-2010 19:29:51

hallo astrid

hopelijk komt alles nog goed.
je bent zeker niet egoistisch.jou meme zou niet liever hebben dan dat je doorgaat met de voorbereidingen.
ik zou zoals tina zegt, er zeker met haar over hebben. dat zal je deugd doen,moest het slecht aflopen.
maar zover mag je nog niet denken.altijd positief blijven.
ben blij voor jou dat je ventje jou daarin steund.
hou je sterk en hou ons op de hoogte.

groetjes tania

kimberly
3-12-2010
 Meld misbruik20-4-2010 13:59:32

hallo
ik heb ongeveer hetzelfde voorgehad
mijn meme lag ook in het ziekenhuis met gebrek aan zuurstof in haar lichaam
en mijn vriend heeft mij ten huwelijk gevraagd met nieuwjaar
en een week daarop is ze gestorven
maar ik weet dat ze zo trots op mij zal zijn die dag
en dat ik niet mocht opgeven omdat ik in die rouwperiodde zat

ik geef u een raad en betrek haar in jullie trouw met zoveel als je kan
en desnoods kan je de wet op een vroegere datum doen en de kerk op jullie originele datum
groetjes kimberly

Astrid
11-9-2010
 Meld misbruik21-4-2010 8:09:29

Dank jullie voor de steun... en ik mag gelukkig zeggen dat het uiteindelijk niet echt heel erg was... Ookal hebben ze een stent moeten zetten, ballonnetje dat een ader opent, alles beter dan terug een openhart operatie... Hiermee zou alles zo goed als opgelost raken...
Op deze momenten besef je wel dat je echt iedereen erbij wil en dan helemaal niet in je genodigden wil snoeien...
Heel erg bedankt voor de steun!!!
Astrid

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...