Terug naar overzicht
hey Mike!tuurlijk gaat dat daar, heb al van mensen gehoord die dat daar gedaan hebben en dat het schoon was.ikzelf ben ook nog op zoek en was ook aan't denken om aan die kanten te gaan; of ergens aan de haven ... 't lijkt me wel mooi met al die grote boten .. nogal veel contrast dan Mieke13/05/06
Ik werk in de maritieme verzekeringen, en ik zou ook graag ergens in de haven of zo foto's gaan trekken.Ik dacht eerder aan Lillo, de combinatie van natuur, een polderdorpje en de Schelde lijkt me heel mooi.
wij hebben ook gekozen voor het steen en omgeving, eventueel kan je net als ons ook op het binnenplein van het plantinmuseum, dicht bij elkaar en toch een beetje anders, veel plezier. ps als je wil kijk eens op de site van enoa; daar zijn foto's getrokken aan het planton
Wij blijven daar ook in de omgeving; maar trekken zeker ook naar de voetgangerstunnel: foto's in de tunnel en op de oude roltrappen...Tine 25/2/06
Het Steen is zeker een aanrader ... en dan kan je meteen in de omgeving (zoals tine ook al zei) naar de voetgangerstunnel.Wij zijn onze foto's gaan maken in het Rubenshuis (voor de binnenfoto's hadden we wel een toelating nodig) maar de reportage is wel prachtig geworden.Dus gewoon doen zou ik zo zeggen!kathleen