Nu Online
Momenteel zijn er 294 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

het steen in Antwerpen

6-1-2006 11:42:37
Hoi

Ik was zo aan het denken voor onze fotookes te gaan trekken in Antwerpen aan het Steen.
Vin den jullie dat het zou gaan daar zo aan dat kasteel en de boot.

grts 10.06.2006

mike
10-6-2006
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 466

Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik6-1-2006 12:57:48

hey Mike!

tuurlijk gaat dat daar, heb al van mensen gehoord die dat daar gedaan hebben en dat het schoon was.

ikzelf ben ook nog op zoek en was ook aan't denken om aan die kanten te gaan; of ergens aan de haven ... 't lijkt me wel mooi met al die grote boten .. nogal veel contrast dan

Mieke
13/05/06

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik6-1-2006 13:11:50

Ik werk in de maritieme verzekeringen, en ik zou ook graag ergens in de haven of zo foto's gaan trekken.

Ik dacht eerder aan Lillo, de combinatie van natuur, een polderdorpje en de Schelde lijkt me heel mooi.

ingrid
2-6-2006
 Meld misbruik6-1-2006 13:14:17

wij hebben ook gekozen voor het steen en omgeving, eventueel kan je net als ons ook op het binnenplein van het plantinmuseum, dicht bij elkaar en toch een beetje anders, veel plezier. ps als je wil kijk eens op de site van enoa; daar zijn foto's getrokken aan het planton

tine
25-2-2006
 Meld misbruik6-1-2006 16:03:29

Wij blijven daar ook in de omgeving; maar trekken zeker ook naar de voetgangerstunnel: foto's in de tunnel en op de oude roltrappen...

Tine 25/2/06

kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik6-1-2006 23:12:03

Het Steen is zeker een aanrader ... en dan kan je meteen in de omgeving (zoals tine ook al zei) naar de voetgangerstunnel.

Wij zijn onze foto's gaan maken in het Rubenshuis (voor de binnenfoto's hadden we wel een toelating nodig) maar de reportage is wel prachtig geworden.

Dus gewoon doen zou ik zo zeggen!

kathleen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...