Terug naar overzicht
Hallo, Wij trouwen op acht september ook met rent a priest, hier is dus ook alle info, zowel als vieringboekjes welkom !! Katty
Hallo, Ons huwelijk is 3 juli en hebben gekozen omdat in de tuin te doen met de goede herder. We zijn onlangs op gesprek geweest en is enorm meegevallen ze hebben ook goeie ideen om het toch wat specialer te maken. Groetjes
Hallo bij mij nog 25 dagen op de teller en wij doen onze viering met rent a priest. Dit is mij zeker nog niet tegengevallen. Onze 'pastoor' geeft goede ideetjes en een hele hoop teksten mee die we kunnen toepassen. Wij hebben veel teksten zelf gekozen en ook de volgorde wat aangepast en hij was zeer positief hierover.
Hey, Wij hebben onze viering gedaan met de mensen van "de goede herder" en dit is enorm goed meegevallen. Dit was eigenlijk een hoogtepunt van onze dag! Heel los, plezant, intiem maar vooral heel persoonlijk!!Wij zouden direkt deze mensen terug verkiezen. Wij hadden (voor we beslisten wie we gingen nemen) een gesprek gehad met een koppel die rent-a-priest genomen hadden en zij vertelden ons dat het naar het einde toe vooral zeer commercieel werd. wij hebben ons dan verder geinformeerd en er waren mensen die ook deze mening toegedaan waren. Dus hebben we toen beslist om "de geode herder" te nemen en reeds vanaf het eerste gesprek wisten we van: dit is het! Alles word piekfijn uitgelegd, heb je vragen dan kan je die aan hen vragen via mail en je hebt eigenlijk dezelfde dag nog antwoord op je vraag. Je bepaald zelf wat je wil en wat niet. Ik kan je maar 1 ding zeggen: het is een aanrader! Groetjes, Patricia
we doen op 29 mei onze viering met de goede herder. Tot nu toe is alles heel vlot verlopen, vriendelijke mensen, staan open voor alles, echt top! Ik had ook al gehoord dat rent a priest heel commercieel was. Ik had eerst ook naar hen gebeld maar ik had er niet zo goed gevoel bij aan de telefoon. Hij vroeg" wanneer en waar? Ok ik zal u iemand zoeken." En daarmee moesten we het doen. Toen ik de mensen van de goede herder aan de lijn had werd ik heel goed ontvangen, het was een leuk en informeel gesprek. Ik hoorde dat ze vroeger samenwerkten met rent a priest maar dat ze de samenwerking stopgezet hadden wegens te commercieel. Daarom kozen wij voor de goede herder. Bel eens met beiden en kijk waar jij je het best bij voelt.
hoeveel kost het om te trouwen met de goede herder want bij norbert staan de prijzen online en bij de goede herder niet. bedankt!