TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Maureen
11-9-2010
|
19-4-2010 13:06:55
Hoi hoi
Wij trouwen een weekje laten en doen het zo;
Receptie 17-19u: collega's van mijn werk, buren, kennissen
Diner 19u-21u: is alleen voor de naaste familie gelijk broers, zussen, peters, meters, grootouders, ouders
Avondfeest + dessertenbuffet vanaf 21u: vrienden en familie (nonkels, tantes, nichten, neven). Alleen mijn vriend zijn collega's (4) komen op het avondfeest aangezien die van Aalst moeten komen en dat een beetje te ver is voor 2 uurkes receptie.
Wij hebben hierdoor ook 3 verschillende uitnodigingen.
Hoop dat dit wat helpt.
|
|
Ruth
22-5-2010
|
19-4-2010 13:07:09
Hoi Riet,
Wij werken ook met 3 verschillende uitnodigingen:
16u30-18 u : grote receptie
19u: avondfeest
22u30: desserbuffet + dansfeest.
Ik heb 1 globale telegram en dan aparte kaartjes gemaakt.
Ze waren allemaal enthousiast.
Groetjes
Ruth
22/05/2010
|
|
Ann-Sophie
11-9-2010
|
19-4-2010 13:32:51
Hey Riet, Ik trouw op 11 september en ik doe het ook ongeveer zo. Dit zijn inderdaad drie verschillende uitnodigingen, maar voor ons maakt dat niet zoveel uit omdat we onze uitnodigingen zelf in elkaar steken. Bij de drukker maak je meestal ook één uitnodiging en dan telkens een klein kaartje erbij afhankelijk van naar wat de mensen gevraagd worden. Maar van prijzen weet ik hier wel niets.
Veel succes nog met alle voorbereidingen verder!
|
|
Valerie
4-9-2010
|
19-4-2010 14:25:27
Dag Riet Wij trouwen ook op 4 sept 2010 en wij doen het toch wel anders hoor. Wij maken twee verschillende uitnodigingen, zodat we er geen aparte kaartjes moeten bij stoppen want dat geraken de mensen nogal rap eens kwijt. Wij doen het als volgt: - Huwelijksmis: 14 uur - Huwelijkspaar, suite en familie gaan mee naar de feestzaal en drinken daar een aperitief of koffie - 17u - 19u: receptie voor buren, kennissen, mensen van op het werk
- 19u30: tweede receptie voor mensen die het avondfeest mogen meemaken - 20u: beginnen aan het avondfeest Persoonlijk vind ik dit een super regeling, want twee soorten uitnodigingen vind ik al moeilijk genoeg. Je moet nu al opletten dat je niet mist, laat staan bij 3 verschillende uitnodigingen. En mensen naar het dessert en het avondfeest laten komen, volgens mij komt dat ook wat duur uit als je er dan nog eens een receptie aan vooraf laat gaan. Groetjes Valerie 04/09/10
|
|
Nathalie
4-9-2010
|
19-4-2010 15:16:04
Hallo,
Wij hebben maar 1 uitnodiging voor iedereen met de uren erop van gemeentehuis en kerk, alsook uitnodiging vanaf 21u voor ons avondfeest.
Voor onze suite zit er een uitnodigingskaartje tussen voor de receptie en diner.
Wij hebben geen aparte receptie voor mensen die niet op het avondfeest komen, vonden het zo al duur genoeg..
|
|
Nathalie
4-9-2010
|
19-4-2010 15:16:06
Hallo,
Wij hebben maar 1 uitnodiging voor iedereen met de uren erop van gemeentehuis en kerk, alsook uitnodiging vanaf 21u voor ons avondfeest.
Voor onze suite zit er een uitnodigingskaartje tussen voor de receptie en diner.
Wij hebben geen aparte receptie voor mensen die niet op het avondfeest komen, vonden het zo al duur genoeg..
|
|
Hoi Yee
|
19-4-2010 16:08:46
Wij hadden ook 3 verschillende uitnodiging.
Maar voor ons was dat niet echt een probleem omdat ik ze zelf in elkaar gestoken had.
Maar bij de drukker had ik al gehoord da je gewoon 1 globale kaart maakt met een klein kaartje da je tussen steekt...
|
|
Kristien & Karolien
25-6-2010
|
19-4-2010 18:07:54
Hey,
wij gaan het ook ongeveer zo doen. Onze planning:
16-18u: receptie voor vrienden van ouders en onze niet ambiance-collega's
18.30u: receptie +eten voor dichte familie en vrienden
22u: receptie voor vrienden en collega's en tantes/nonkels,neven/nichten
terwijl de gasten van het eten koffie krijgen
en dan voor iedereen dessertenbuffet.
Wij hebben onze uitnodigingen gemaakt bij Kruidvat en konden zo per 10uitnodigingen een ander tekstje binnenin zetten.
groetjes Kristien
|
|
Annika
10-9-2010
|
19-4-2010 18:50:42
Hier maar 1 uitnodiging, party met hapje en drankjes vanaf 19u30
Naaste familie gaat mee naar stadhuis en nadien een etentje, al de rest is pas 's avonds gevraagd.
|
|
Christel
24-7-2010
|
19-4-2010 21:59:20
Wij hebben ook één uitnodiging waar alleen ons burgelijk en kerkelijk huwelijk op staat. Wij hebben dan wel twee verschillende kaartjes om er tussen te steken:
één voor familie, buren en "oudere" vrienden of vrienden van ouders voor receptie en avondfeest En dan een ander kaartje voor onze vrienden waar ze uitgenodigd worden op ons dansfeest. Zij krijgen dan ook nog een dessertbuffet waarin ook kaasschotel, soep en belegde broodjes zullen zijn.
Wij hebben hiervoor gekozen omdat wij het gevoel hebben dan onze vrienden sowieso voor het meeste ambiance zullen zorgen bij het dansen, maar om ze allemaal naar het avondfeest ook te laten komen, komt dan wat duur uit en ja uiteindelijk: een hele avond op een stoel zitten voor die jong mannen is ook ma niks :-)
Wij wouden niet gaan voor alleen maar receptie voor sommige mensen want we zouden het zelf ook leuker vinden om naar dansfeest te mogen gaan dan om na een drankje naar huis te moeten gaan terwijl de rest aan tafel gaat maar ja, dat is natuurlijk ieder zijn keuze :-).
|
|
Marijke
4-9-2010
|
28-4-2010 4:42:21
Hey Riet,
Eerst en vooral, wij trouwen ook op zaterdag 4 september wat een hele mooie datum is ;)
Wij werken een beetje zoals bij jullie. Wij starten om 17u30 met de eretafel en nabije vrienden en familie met een receptie. Aansluitend het avondfeest. Om 21u30 komt het tweede deel van de genodigden. Zij krijgen dan nog een apperitief en hapje, aansluitend met het dessertenbuffet.
Wij hebben gekozen om 1 uitnodiging te maken waarop de data en tijdstippen staan vermeld van ons burgerlijk en kerkelijk huwelijk. En we gaan losse kaartjes laten drukken voor de twee verschillende delen van het feest. Onze uitnodiging heeft een lintje waaraan dit kaartje wordt bevestigd zodat het niet verloren kan gaan.
Ook wil mijn mama en ikzelf een aantal uitnodigingen uitdelen aan bijvoorbeeld verre kennissen en buren die je wel wil laten weten dat je trouwt, maar niet uitnodigd op het feest.
Nog veel plezier met de voorbereidingen!
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|