Nu Online
Momenteel zijn er 478 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestviltje

19-4-2010 13:49:30
Heykes,

Wij zouden eventueel ipv een gastenboek kiezen voor de feestviltjes. Nu heb je in 1 pakket 250 viltjes, dus heb je eigenlijk 50 pakketjes met telkens de 10 verschillende vragen op voor en keerzijde.

Ik had gedacht om per koppel zo'n 5 viltjes te geven (dus met de 10 verschillende vragen), zodat elk koppel alle vragen heeft.

Wij hebben ongeveer 150 genodigden: 65 koppels en 20 alleenstaanden. Ik zou 85 van die pakketjes nodig hebben waardoor ik 2 pakken van 250 viltjes moet bestellen.

Nu vroeg ik mij af of dit toch niet wat teveel gaat zijn. We zouden de viltjes wel niet zomaar los op tafel leggen maar bij aankomst in de feestzaal per koppel een zakje met 5 viltjes geven en een verwijzing naar de tafel waar ze moeten zitten. Zo heeft iedereen zijn persoonlijke kaartjes en kunnen ze deze naar hartelust vol schrijven...

Maar misschien zie ik het wel te groots en is het misschien beter om de viltjes toch gewoon over de tafels te verdelen?
Heb ik dan genoeg met 250 viltjes voor 150 personen?

Alle ideeën en opmerkingen zijn meer dan welkom.

Groetjes van een bruidje die nu toch al wat meer last begint te krijgen van de stres :-)

Ellen
7-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1012

ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik19-4-2010 15:51:54

Hey,
Waar bestel je die? Online? Welke site?
Thanks!

Ellen
7-8-2010
 Meld misbruik19-4-2010 19:18:45

www.hetfeestviltje.be :-)

Stefanie
27-8-2010
 Meld misbruik19-4-2010 19:57:07

Hey,

Ik denk dat je het een beetje te groots ziet. Heb dat één keer gehad op een trouw, de ene tafel heeft helemaal niks opgeschreven (wat oudere mensen), de andere tafel wel. Volgens mij ga je met 1 pakket voldoende hebben, kost sowieso toch wel al redelijk wat geld hé?

kim
21-5-2010
 Meld misbruik20-4-2010 11:15:22

Hey Ellen,

Wij hebben ook een feest met 150 man en hebben 1 pakket viltjes besteld. Wij hebben een 'feestzakje' voorzien op elke tafel waarin we oa evenveel viltjes gaan steken als personen aan de tafel. De rest gaan we aan een tafel leggen op weg naar het toilet ofzo, waar de mensen die willen meerdere viltjes kunnen bekladden :) omdat ik niet iedereen deze viltjes zie invullen, hebben ze zo toch wat meer keuze...

Succes!!

Joost

Meld misbruik3-5-2010 22:06:52

Hallo Ellen,

Hier Joost, van Het Feestviltje, DE PRAATPAAL, DE FLITSPAAL en DE FEESTCAMERAADJES.
Misschien tegen mijn commerce in, maar ik denk ook dat je het wat te groots ziet... :-)
En misschien een beetje te 'gestructureerd'. Het Feestviltje zorgt voor spontane, ludieke reacties die veel leuker zijn dan iets 'verplicht' in een gastenboek te moeten schrijven. Als je ieder koppel een pakketje geeft, zullen ze zich opnieuw verplicht voelen 'iets' op te schrijven. Het is veel plezanter 200 'coole' Feestviltjes te hebben, dan 500 'minder leuke', denk ik...

Nog veel succes met de verdere voorbereidingen!!

Groeten,
Joost

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...