Terug naar overzicht
Hey,Waar bestel je die? Online? Welke site? Thanks!
www.hetfeestviltje.be :-)
Hey, Ik denk dat je het een beetje te groots ziet. Heb dat één keer gehad op een trouw, de ene tafel heeft helemaal niks opgeschreven (wat oudere mensen), de andere tafel wel. Volgens mij ga je met 1 pakket voldoende hebben, kost sowieso toch wel al redelijk wat geld hé?
Hey Ellen, Wij hebben ook een feest met 150 man en hebben 1 pakket viltjes besteld. Wij hebben een 'feestzakje' voorzien op elke tafel waarin we oa evenveel viltjes gaan steken als personen aan de tafel. De rest gaan we aan een tafel leggen op weg naar het toilet ofzo, waar de mensen die willen meerdere viltjes kunnen bekladden :) omdat ik niet iedereen deze viltjes zie invullen, hebben ze zo toch wat meer keuze... Succes!!
Hallo Ellen, Hier Joost, van Het Feestviltje, DE PRAATPAAL, DE FLITSPAAL en DE FEESTCAMERAADJES. Misschien tegen mijn commerce in, maar ik denk ook dat je het wat te groots ziet... :-) En misschien een beetje te 'gestructureerd'. Het Feestviltje zorgt voor spontane, ludieke reacties die veel leuker zijn dan iets 'verplicht' in een gastenboek te moeten schrijven. Als je ieder koppel een pakketje geeft, zullen ze zich opnieuw verplicht voelen 'iets' op te schrijven. Het is veel plezanter 200 'coole' Feestviltjes te hebben, dan 500 'minder leuke', denk ik... Nog veel succes met de verdere voorbereidingen!! Groeten, Joost