Terug naar overzicht
Hallo, Mijn oorbellen komen gewoon van bij Veritas. Ik vind ze super mooi en ze zijn niet te sjiek. Trouwens, ik heb de gewoonte om oorbellen vaak kwijt te spelen. Dus ik wilde hier ook niet veel geld aan geven. De rest is al duur genoeg. Groetjes
Hey, wij laten onze juwelen maken door een vriendin die ook al héél lang met pareltjes werkt. Geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt juwelen van 200 euro te kopen,ik speel ze toch altijd kwijt :) hopelijk mijn trouwring niet! Die kopen we bij Fede di oro. groetjes!
Supertip! Het duurt voor mij nog wel eventjes, maar ik stop het adres in mijn map, dan geraak ik het niet kwijt! Ik ben ook iemand die heel vlug oorringen verliest. Ik doe ze uit zomaar uit, stop ze weg (dat denk ik toch altijd) en vind dan maar 1 van de twee meer terug! haha
HeyBedankt voor de tip, ik ben nu op zoek naar mijn juwelen en zie mijn goesting er al tussen zitten :-) wil er niet te veel geld aan uitgeven want heb net zoals Katrien de gewoonte om die soms eens te verliezen :-) hihi...Zeker bedankt !Grtjs Deborah
Hoi mede-bruidjes, leuk dat jullie het een fijne tip vonden! Veel plezier nog met het plannen van jullie bruiloft! En tot nog eens op het forum waarschijnlijk ;) Groetjes
mijn juwelen komen van victoria.. als ik er 40 euro heb aan gegeven zal het veel zijn, ze zijn mooi.. en zeker achteraf nog draagbaar, niet de traditionele parel-kettingen. Het hangt er natuurlijk vanaf wat je juist zoekt. Maar je kan zeker op veel plaatsen, kwaliteitsvolle juwelen kopen aan een schappelijke prijs veel succes verderMVG xxx
Hoi mede-bruidjes, wat vonden jullie eigenlijk van de juwelen op Duckiejewels.be?? Vonden jullie het een leuke tip?? Wie heeft er al iets besteld?? Sorry ik ben nogal nieuwsgierig van aard ;) xxx