Terug naar overzicht
dit is herkenbaar. Ik ging een kleedje passen maar onverwacht kon mijn moeder niet mee omdat ze ziek was. Ik twijfelde tussen 2, verschillende modellen en kleuren. Ik wilde de mening van mijn moeder maar de verkoopster wilde dat ik een voorschot betaalde zodat ik "haar en mijn tijd niet verknoeid had". Dan kon ze de stof reserveren en was ik zeker dat ik dat kleed kon hebben. Ik vroeg hoe ze kon reserveren als ik niet eens gekozen had, maar dat was geen probleem, ze konden daarna wel ruilen. Toch wel raar als er bij de fabrikant maar beperkte stof was voor de kleren waartussen ik twijfelde. Het zijn daar naar mijn inzien dikke zakkenrollers en oneerlijke opstampers. Ik zal die winkel nooit aanraden. Ik heb mijn kleed dan bij le chapeau in Antwerpen gekocht en tot nu toe ben ik tevreden van de service (het is wel nog niet versteld mijn kleed). Ik zag een das voor mijn vriend die volgens mij paste maar later begon ik te twijfelen. Ik ben ermee naar de winkel gegaan om een te laten maken van de stof van mijn kleed maar de verkoopster zag de das en vond hem er perfect bij passen. Toen ik t kleed terug zag was dit idd t geval. Daar stampen ze niks op, geen verkoop om te verkopen, maar waren ze eerlijk en joegen ze me niet op kosten.
Ik hoor ook enkel maar slechte dingen van die winkel. Ben er dan ook niet naartoe willen gaan. Zoals hierboven komt mijn kleed ook van Le Chapeau. Prachtige winkel en zeer goede service.
Ik heb mijn kleed wel besteld bij PY. Ik had een heel lieve verkoopster die me eerlijk advies gaf en absoluut niet pushte. Begin juni moet ik voor mijn eerste pas gaan. Hopelijk valt dat ook goed mee. Maar tot hiertoe bij mij alleszins geen enkele klacht.
Versta niet dat er nog mensen zijn die naar PY willen gaan !! Ik ben zelf van aalst en ik heb mijn kleed gekocht in deinze nadat ze bij PY zodanig "vriendelijk" waren. Niets van aantrekken, doe een paar kilometers meer voor je trouwdag ! Mijn kleed kostte uiteindelijk € 400 (!!!) minder in deinze dan bij PY en bij mij hebben ze ook de fameuze "stoffen-raken-op-truc" geprobeerd... Al wie ik tegenkom vertel ik hoe slecht ze daar wel niet zijn. Ik ben de verpersoonlijking van de anti-reclame voor PY ;-))) Geniet van jullie trouwdag want die gaat toch o zo rap voorbij !!!
Ik heb inderdaad al veel klachten over P.Y gehoord, maar was er toch binnengestapt. Mij zien ze er nooit meer, en ook mijn verloofde is er met een wrange nasmaak buitengegaan, zonder (gelukkig) iets te kopen. PS: ik zie dat ik een foutje heb geschreven: De lavalière bij P.Y. (nagemaakt door henzelf) kostte rond de 250 euro, de pochette (10 cm op 10 cm) kostte maar liefst 75 euro ! Te weten dat normaal gezien een pochette altijd in de prijs van de lavalière is inbegrepen, en zoals gezegd nu bij Style Tailors prachtige lavalière én pochette voor de prijs van 59 euro tesamen
Ja, dat hoor je inderdaad meer en meer. Kostuums op maat, maar dan is de stof van China of Tailand, enz. Als je een exclusief italiaans pak wenst te hebben tegen een scherpe prijs (440 eur) dan raad ik Carbonella Business Suits aan. Zij komen zelf naar huis met hun collectie! Gesproken van service dus! Hierbij alvast hun gegevens: contact@carbonella.be Groetjes