Nu Online
Momenteel zijn er 337 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

feestbus??

19-4-2010 20:01:25

Dag iedereen,

Heeft iemand al een bus geboekt bij " feestbus"?
We denken hierover na om onze bus hier bij te reserveren...

Alvast bedankt!

ann
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 867

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik19-4-2010 20:43:33

Hey Ann,
wij wilden hem ook boeken maar vonden het uiteindelijk te duur uitvallen. Het concept ziet er anders wel tof uit.

Reinhilda

Meld misbruik19-4-2010 21:03:54

Beste,

Bij de Feestbus krijg je waar voor je geld. Hun bussen zijn goed onderhouden en prima verzorgd en verzekerd + zij hebben de nodige vergunning om bezoldigd personenvervoer te doen. Dit kan niet van iedereen gezegd worden.
Het concept is uniek. De eigenaar restaureerd de bussen zelf. Het zijn Zwitserse Postbussen, welke gemaakt zijn voor de eeuwigheid, maar ze moeten goed onderhouden worden.
Ik spreek uit ervaring, want ik heb zelf 3 Zwitserse Postbussen.

Je kan met een gerust hartje een bus bestellen bij De Feestbus.

Met de groetjes van Reinhilda ( Verantwoordelijke oldtimervervoer De Blauwvoet - Balen)

joyce
5-6-2010
 Meld misbruik20-4-2010 14:53:43

Hallo,
Wij hebben zo'n bus voor onze trouw op 5 juni gereserveerd,
wij zijn er heel tevreden van, goede service, goede ontvangst, mochten de bussen
gaan bekijken en mee instappen!
Ze worden inderdaad zeer goed onderhouden, en zijn verzekerd!!
sommige bedrijven dus NIET!!
ik vind het echt een aanrader! Oke ze zijn niet de goedkoopste, maar wel tot in de
puntjes verzorgd en gepoetst!
Ik kan niet wachten tot dat de bus komt die dag!
Veel succes ermee, en ga zeker eens kijken!
Groetjes
Joyce

ann
2-7-2011
 Meld misbruik20-4-2010 16:55:47

Hey Joyce,

Wij zijn de zondag gaan zien, WAUW!! Wat mooie bussen!
Ik vond persoonlijk die rode bus met het open dak, geweldig! Het is inderdaad wel duur...
Welke bus hebben jullie genomen? Hoeveel betalen jullie voor je bus, want bij ons rekende die dat uit hun hoofd...

Alvast bedankt

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...