Terug naar overzicht
hey,ik heb mijn kleed daar ook besteld ik mag het gaan passen de 17de mei voor mij dus zolang niet meer! ik ben mijn schoenen ook van loock gaan halen nu ik heb nog geen 100 euro gegeven aan mijn schoenen, maar ze hebben er daar ook van andere prijzen! anders moet je eens gaan kijken bij torfs of bij siesta, vermits jij toch tussen leuven en mechelen woont! ikzelf woon in herent! maar moet ook wel zeggen dat het moeilijk gaat worden voor schoenen te vinden want ikzelf heb ook lang rond gekeken en vond ook niks en ben dan uiteindelijk naar van loock gereden en daar heb ik er gevonden!mijn kleed is van cosmobella en dat van u als ik nieuwsgierig mag zijn!grtjs jessie
Hey mijn schoenen komen ook van Van Loock en zijn parelmoer van kleur, gaat overal bij. Maar ik heb er ook mooie gezien bij torfs en brantano en kosten minder. Ik hoop dat je er mooie vind Groetjes Elke
@ jessie, Ik heb een kleed van Marylise. Denk dat ik toch eens bij Van Loock ga zien. Dan zie ik nog wat ik eraan geef. @ Elke, dat lijkt me idd een mooie passende kleur. Heb deze vakantie gaan zien bij brantano en torfs ma vind ze te wit. Bedankt voor de hulp. Nog veel geluk met jullie huwelijk! Hopelijk mooi weer . Geniet ervan !!! Groetjes Kitty
he meisje ik heb men kleed gekozen op 9 feb, heb men kleed thuis van 19 april en 22 feb heb ik men schoenen gehaald, bij torfs zelfde kleur en tinten van men kleed past perefect voor 29.95€ amper en achteraf nog draagbaar
men jurk is licht grijs met paars, men schoenen zijn tintje donkerder grijs met zelfde paars kleur accenten koordje met strikje op gestikt.
Hallo Kitty, mijn trouwschoenen en mijn moeder haar schoenen voor de trouw zijn besteld via deze link: http://stores.shop.ebay.co.uk/smt-elegantweddingcollect... Je kan ze allemaal volledig op maat laten maken, soort en hoogte hak zelf kiezen en alle kleurtjes van de regenboog bij wijze van spreken Ik ben er super tevreden over, ze zijn prachtig en zitten echt als gegoten! Het was een grote gok maar ik ben heel blij dat we het gedaan hebben. Best wel een tijdje op voorhand bestellen moest er vertraging zitten door de douane... Groetjes en nog veel succes! Yentl
Dank je allemaal voor de reactie. Ik denk dat ik dan nog even ga wachten en misschien vind ik schoenen in de zomercollectie. Zoniet kan ik nog naar een bruidswinkel gaan. Op hoop van zegen. Groetjes Kitty