Nu Online
Momenteel zijn er 678 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidschoenen?

19-4-2010 22:27:10
Hey,
Ik heb mijn bruidsjurk gekocht bij Maxim's Couture. Heel vriendelijk mensen!!!
Nu wil ik binnekort al eens uitkijken naar schoenen, maar wil er geen massa geld aangeven, vermits ik ze nadien toch amper ga aandoen.
De vrouw sprak dat mijn kleed zijde wit van kleur is. Als je naar schoenen gaat zoeken vind je dat niet zo.
Iemand een idee naar welke kleur ik zou moeten uitkijken en eventueel waar? En wanneer is het de juiste periode om naar schoenen te gaan zien. Moet mijn kleed maar gaan passen in december. Nog tijd natuurlijk, maar wil niet op de laatste minuut nog moeten lopen voor schoenen. Zie je?
Ik zie hier veel mensen spreken over Van Loock maar vind dat iets te duur. Ik ben woon tussen Leuven en Mechelen.

Alvast bedankt voor de hulp.

Groetjes
Kitty

Kitty
9-4-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1432

jessie
24-7-2010
 Meld misbruik19-4-2010 22:39:40

hey,
ik heb mijn kleed daar ook besteld ik mag het gaan passen de 17de mei voor mij dus zolang niet meer! ik ben mijn schoenen ook van loock gaan halen nu ik heb nog geen 100 euro gegeven aan mijn schoenen, maar ze hebben er daar ook van andere prijzen! anders moet je eens gaan kijken bij torfs of bij siesta, vermits jij toch tussen leuven en mechelen woont!
ikzelf woon in herent! maar moet ook wel zeggen dat het moeilijk gaat worden voor schoenen te vinden want ikzelf heb ook lang rond gekeken en vond ook niks en ben dan uiteindelijk naar van loock gereden en daar heb ik er gevonden!
mijn kleed is van cosmobella en dat van u als ik nieuwsgierig mag zijn!
grtjs jessie

Elke
9-7-2010
 Meld misbruik20-4-2010 11:57:09

Hey mijn schoenen komen ook van Van Loock en zijn parelmoer van kleur, gaat overal bij.
Maar ik heb er ook mooie gezien bij torfs en brantano en kosten minder.
Ik hoop dat je er mooie vind
Groetjes Elke

Kitty
9-4-2011
 Meld misbruik20-4-2010 18:05:38

@ jessie, Ik heb een kleed van Marylise. Denk dat ik toch eens bij Van Loock ga zien. Dan zie ik nog wat ik eraan geef.
@ Elke, dat lijkt me idd een mooie passende kleur. Heb deze vakantie gaan zien bij brantano en torfs ma vind ze te wit.
Bedankt voor de hulp.

Nog veel geluk met jullie huwelijk! Hopelijk mooi weer . Geniet ervan !!!

Groetjes
Kitty

kristel
20-10-2010
 Meld misbruik20-4-2010 20:29:39

he meisje ik heb men kleed gekozen op 9 feb, heb men kleed thuis van 19 april en 22 feb heb ik men schoenen gehaald, bij torfs zelfde kleur en tinten van men kleed past perefect voor 29.95€ amper en achteraf nog draagbaar

kristel
20-10-2010
 Meld misbruik20-4-2010 20:31:23

men jurk is licht grijs met paars, men schoenen zijn tintje donkerder grijs met zelfde paars kleur accenten koordje met strikje op gestikt.

Yentl
22-5-2010
 Meld misbruik20-4-2010 20:55:38

Hallo Kitty,

mijn trouwschoenen en mijn moeder haar schoenen voor de trouw zijn besteld via deze link: http://stores.shop.ebay.co.uk/smt-elegantweddingcollect...

Je kan ze allemaal volledig op maat laten maken, soort en hoogte hak zelf kiezen en alle kleurtjes van de regenboog bij wijze van spreken
Ik ben er super tevreden over, ze zijn prachtig en zitten echt als gegoten!

Het was een grote gok maar ik ben heel blij dat we het gedaan hebben. Best wel een tijdje op voorhand bestellen moest er vertraging zitten door de douane...

Groetjes en nog veel succes!
Yentl

Kitty
9-4-2011
 Meld misbruik23-4-2010 16:30:50

Dank je allemaal voor de reactie. Ik denk dat ik dan nog even ga wachten en misschien vind ik schoenen in de zomercollectie. Zoniet kan ik nog naar een bruidswinkel gaan. Op hoop van zegen.
Groetjes
Kitty

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...