TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jennifer
30-7-2010
|
20-4-2010 4:12:06
heb geen idee stephanie, maar kwens je toch succes met je zoektocht xxx
|
|
Maiske
9-10-2010
|
20-4-2010 4:37:37
Wij gaan trouwen in De Ark. Deze feestzaal bevindt zich op een boot naast Het Pomphuis. Er kunnen 100 tot 250 gasten binnen en het is echt de moeite om eens een kijkje te nemen.
Nog veel succes!
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
20-4-2010 7:49:12
Hof ter Delft vond ik echt 'n wow-zaal, is wel in Ekeren, was mijn torenhoge favoriet, maar helaas al bezet op onze dag... :(
|
|
Kim
21-5-2011
|
20-4-2010 8:07:52
Ik vind Hof ter Delft ook wel geweldig mooi. Is een vrij moderne zaal. Zijn er al 1x naar een trouwfeest geweest en dat was het beste trouwfeest dat 'k ooit heb meegemaakt .. Horta ben 'k ook al geweest (binnenkort nog eens), wel in orde maar ik heb het niet zo voor die stijl - 't is er heel hoog, groot, .. verder wel in orde. Ligging is natuurlijk ook mooi :)
|
|
Lieve
26-6-2010
|
20-4-2010 10:26:25
Kasteel Rivierenhof in Deurne. Prachtige zaal, in de zomer kan je buiten, en 't is niet overdreven duur...
|
|
Katrien
15-5-2010
|
20-4-2010 10:42:29
Kennissen van mij hadden hun feest in Hangar 26 gedaan. Super locatie met zicht op de schelde en super lekker eten. Ik was er zelf niet aanwezig, tis van horen zeggen :) dat het daar heel goed is. Van de prijs heb ik dan weer geen idee.
|
|
Lien
7-5-2010
|
20-4-2010 10:53:54
Ik vind het Paterspand in Turnhout wel een speciale locatie. Maar da's al wel een eind van Antwerpen af natuurlijk. We hebben het zelf uiteindelijk niet genomen, maar het was wel een prachtige zaal!
|
|
lindsay
7-8-2010
|
20-4-2010 12:41:09
wij gaan ons trouwfeest in outfort doen. Oorspronkelijk hadden wij de marmerenzaal van de zoo in gedachte, maar dit bleek veel te duur en ook geen goede samenwerking (lees 2 maand wachten op een offerte, die dan onvolledig is, nog eens wachten....) We hadden daar dan ook geen vertrouwen meer in...
Bij outfort zijn wij gaan zien en hadden onmiddellijk zoiets van wow, dit is wat wij willen. Op het moment dat wij gaan zien zijn, waren ze ook een trouwfeest voorbereiden. Was wel leuk om te zien hoe het er dan zou uitzien. ook onmiddellijk antwoord en heel redelijk qua prijs...
Bij mijn vriend op het werk hebben ze er een paar jaar geleden een bedrijfsfeestje gehouden, en dit moet toen heel verzorgd geweest zijn, dus hebben we er alle vertrouwen in!
|
|
Kristien & Karolien
25-6-2010
|
20-4-2010 13:40:35
vorig jaar een trouwfeest gehad in outfort , sprak me niet echt aan en vond dat we heel appart zaten daar...
De zalen die je opnoemt hebben wij ook bekeken maar vonden we nogal duur voor wat het was.
wij trouwen in domein martinus, in zoersel ( bij antwerpen,20min rijden).
hun site is http://www.domeinmartinus.be/ , wij hebben ook de lichttoog.
groetjes en succes met het zoeken!
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
20-4-2010 15:21:28
Outfort vond ik ook helemaal niets, je hebt geen totaalbeeld van sfeer/volk, want zit er idd precies in "kottekes", grote afknapper...
|
|
wendy
24-8-2010
|
20-4-2010 18:56:18
Hey Stephanie ,
Voor we besloten hadden om op Curacao te trouwen , zijn wij ook een paar zalen gaan bekijken en geloof me , ik heb er enkele afgedaan ze Moest ik het toch hier hebben gedaan dan was het zeker Horta of De Groene Jager (Brasschaat) geworden. Horta is werkelijk Prachtig en ik denk dat het wel zal nablijven En wat ik ook wel speciaal vondt , was San Marco Village..zeker een bezoekje waard!
Ik wens je heel veel plezier bij het kiezen van je feestzaal meid , want de zaal kiezen waar je eigen huwelijk doorgaat is toch ook wel één van de fijne momenten !
Grtjs Wendy
|
|
Véronique
31-7-2009
|
20-4-2010 19:29:36
Wij trouwden in Scala in Beveren (oude cinemazaal) en daarover niks dan lof! De service was perfect, het eten lekker en de afrekening nog beter! :-)
De Ark in Antwerpen vonden wij niet echt geweldig. We hebben daar een trouwfeest gehad van een vriendin en er bleek te weinig eten voorzien (buffet) :-/ Nochtans was er voor het juiste aantal personen gereserveerd, want alle tafels waren correct gedekt. Ook de trappen in de zaal vonden we maar niks (zeker ook niet geschikt voor oudere mensen).
|
|
Stephanie
|
20-4-2010 19:37:49
Ja Outfort...ik weet het niet goed..kan tof zijn met die nissen, maar kan net het tegenovergestelde effect hebben ook.
Iemand al int Felix Pakhuis geweest? Ze antwoorden niet, en ben heel benieuwd (lees ongeduldig :-)) Zijn ze duur?
Bedankt voor alle tips! En als je er nog hebt, laat maar komen....!
|
|
shirley
25-6-2011
|
20-4-2010 20:43:36
hey stephanie,
Wij zijn naar hortensiahoeve (in kapellen) gaan kijken en das echt een super-mooie zaal en mooie omgeving. Deze was echter wat aan de kleine kant voor ons. We hebben dan maar gekozen voor hof ter delft. Horta in antwerpen sprak ons ook wel aan, maar dat was dan weer wat te groot. Wat het felix pakhuis betreft, dat zal zeker niet budgetvriendelijk zijn hoor! Ook dien je daar strenge brandveiligheidsnormen na te leven (vb; kaarsen branden is niet toegelaten)
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
20-4-2010 21:23:08
Stephanie, ik kan u de infomap van 't Felixpakhuis doorsturen, als je me jouw mailadres bezorgt. Moet wel zeggen dat 't al tijdje in verbouwingsfase zat, dus dat zagen we niet zitten, moet je dus nagaan wanneer einde werken nu voorzien was.
|
|
nathalie
2-7-2011
|
22-4-2010 16:04:01
Hey,
De meeste van de zalen die hierboven werden vernoemd zijn wij ook gaan bekijken of hebben we al een trouwfeest gehad.
Dit is ons top-7-lijstje:
Hof ter Delft (Ekeren) vonden wij echt de moeite!
Hof ten Damme (Kallo) heel mooie zaal!
Horensiahoeve (Kapellen) heel mooie tuin
Hof van reyen (heel mooie zaal)
Felix Pakhuis(originele locatie, maar aangezien je het zelf moet aankleden zal de prijs wel oplopen)
Martinushoeve (zoersel)
Salons van Dijck (Mechelen)
Wij hebben uiteindelijk gekozen voor het Koloniënpaleis in Tervuren, wij zijn zelf van het Antwerpse en omdat er dit jaar heel veel trouwers zijn wilde we een beetje een andere/originele locatie en ja dan moet je het al een beetje verder zoeken!
veel succes met je zoektocht
groetjes Nathalie
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|