Nu Online
Momenteel zijn er 558 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwkleed

20-4-2010 10:50:24
Hey bruidjes...

Het is zover... de twijfel is toegeslagen...
Nog 45dagen op de teller en ben gisteren de eerste pas van mijn trouwkleed bij LILIAN CLAES gaan doen.
Ik heb een PRONOVIAS type MEGAN en nu ben ik aan het twijfelen...HELP

Het kleed op zich blijft voor mij prachtig en hetgeen ik van kleins af aan in gedachten had,maar nu voel ik mij er precies te klassiek in..

Mijn mama heeft foto's getrokken en nu doe ik niks anders als naar die pics te kijken!
Word nu zot van mezelf en de mama ook
Had niet gedacht dat de twijfel mij ging overkomen.
In Le Chapeau heb ik ook iets aan gehad waar iedereen zijn mond ook van openviel ,maar wat voor mij als persoon TE was.
Nu lig ik natuurlijk te denken dat ik dat had moeten nemen...

vele groetjes

Vicky 05/06/2010

Vicky
5-6-2010
Meld misbruik

Reacties: 16 | Gelezen: 1220

Elin
22-5-2010
 Meld misbruik20-4-2010 11:08:15

Dag Vicky

Ik denk dat dat vrij normaal is hoor, dat je gewoon over alles begint te twijfelen. En je kan altijd blijven denken "wat als...". Maar er is een reden dat je de dingen ooit zo hebt gekozen en toen stond je er 100% achter. En je vind jezelf nog steeds mooi in dit kleed, is dat niet het belangrijkste?
als je vreest dat het te klassiek is, misschien kan je dan met een tof accessoire werken? Een rode sjaal ofzo? Of verwerk gewoon iets "hip" in de rest van je dag? Maak je geen zorgen, het kleed staat je goed, je dag gaat prachtig zijn en trouwens, tenzij je dubbel zo veel geld wil uitgeven aan je kleed , dan is het toch geen optie om er nu nog een ander te gaan kopen

Valerie
4-9-2010
 Meld misbruik20-4-2010 11:16:43

Dag Vicky

Dat probleem had ik ook na mijn tweede pasbeurt, maar dan heeft mijn mama foto's genomen en dan zag ik opnieuw waarom ik juist dat kleed gekozen had.

Je mag niet naar foto's kijken naar andere vrouwen met hetzelfde kleed aan, want dan doe je jezelf de das om.
Ieder heeft een kleed die perfect op zich past en bij iedereen staat een kleed anders... .

't Is logisch dat je twijfelt, ik denk dat iedereen dat wel heeft hoor.

Maar je hebt zeker en vast de juiste beslissing genomen.

Groetjes
Valerie

Lieve
4-9-2010
 Meld misbruik20-4-2010 11:25:09

Ik sluit me aan bij Elin. Je hebt dit kleed maanden geleden gekozen omdat je je er mooi in vond, dus vandaag ben je er nog steeds mooi mee.
Ik ben het kleed eens gaan bekijken op de site van Pronovias en vind dit zeker niet te klassiek hoor. Veel hangt ook af van de rest van je look. Ga je voor losse romantische krullen of eerder voor een strak kapsel?

Als je toch blijft twijfelen en je echt niet meer gelukkig voelt met dit kleed, dan zou ik zeggen aarzel niet en bel onmiddellijk die winkel om te zien of je nog kan wisselen. Misschien kan je het pasmodel van die andere jurk kopen?

Lieve

Lieve

Meld misbruik20-4-2010 11:44:03

Ik ben ook net gaan kijken op de site en ik vind het een mooi kleed en zeker niet zo klassiek! Ik denk dat je je altijd wel zorgen maakt, als je dat andere kleed had genomen was je nu misschien aan het denken dat je dit kleed had moeten nemen.
Je ziet er vast fantastisch uit in je kleedje!

Elke
9-7-2010
 Meld misbruik20-4-2010 11:52:13

Hey!

Wanneer was jij bij lilianne Claes?
Ik had mijn eerste pasbeurt om 14u en ik heb net op de website naar jou kleed van pronovias gekeken en ik denk dat ik jou gezien heb.
Je bent heel mooi! Ik vind het zeker niet te klassiek, het is een klassieker kleed met een moderne en speciale toets.
het was heel mooi bij u!

Groetjes Elke

misschien tot bij de tweede pasbeurt mijn is op 28 juni

Elke
9-7-2010
 Meld misbruik20-4-2010 11:53:25

K heb net gezien dat jij op 28 juni al getrouwd bent. groetjes

Riet
4-9-2010
 Meld misbruik20-4-2010 11:59:59

Prachtige jurk !!

An
26-3-2010
 Meld misbruik20-4-2010 12:38:56

Ik had ook dat probleem, ik wou echt die trouwjurk en als ik hem aanhad was ik een beetje aan het twijfelen... Ik had ook foto's van mij met de jurk aan en vond hem hoe langer hoe minder mooi!! Tot op de dag van mijn trouw, vond ik hem prachtig en iedereen zei wauw mooi kleed!! Dan zijn je twijfels direct weg hoor en dan straal je gewoon!!

joke
1-8-2009
 Meld misbruik20-4-2010 12:57:39

hey!

wij hebben ook foto's getrokken met de eerste pas en door de lichtinval, achtergrond,... leek het nergens op. mijn papa was al volop aan het twijfelen aan onze goede smaak en dat wil al wat zeggen! in het echt was het gelukkig veel en veel mooier. steek die foto's ver weg en wat is er trouwens mis met een klassieke bruid?
groetjes!

Karin
4-6-2010
 Meld misbruik20-4-2010 13:09:51

Hoi,

zeker en vast een prachtige jurk! Maak je maar geen zorgen, je ziet er vast en zeker ongelooflijk mooi uit!

groetjes

Mila
5-6-2010
 Meld misbruik20-4-2010 16:10:29

Wat leuk, nog een bruidje van 5/06. Maak je geen zorgen, elke bruid heeft dit doorstaan. Ik heb ook enorm getwijfeld maar toen ik voor mijn eerste pas ging, was al de twijfel verdwenen. Ik had echt zoiets van: Dit is echt MIJN kleed!
Je gaat zien, het gaat wel over gaan. Laat je niet van de wijs brengen door andere mensen, jij trouwt en niemand anders!

Toyah
15-1-2011
 Meld misbruik20-4-2010 16:19:37

hi Vicky!
volgens mij hoef je echt niet te twijfelen hoor, jouw kleed ziet er prachtig uit en naar mijn mening helemaaaaaal niet klassiek!
veel plezier met de laatste voorbereidingen!

Vicky
5-6-2010
 Meld misbruik21-4-2010 9:20:42

@ iedereen

Bedankt voor jullie lieve reacties!

groetjes

Vicky
05/06/2010

Katrien
15-5-2010
 Meld misbruik21-4-2010 21:02:03

Ik vind het in ieder geval een geweldige jurk! Niet twijfelen zou ik zeggen!

Lieve
4-9-2010
 Meld misbruik26-4-2010 9:39:13

Als ik me niet vergis, is Kim Gevaert dit weekend in dezelfde jurk getrouwd. Ze was er alleszins prachtig mee!

Vicky
5-6-2010
 Meld misbruik27-4-2010 8:25:05

@ lieve
Ja heb dat gezien gisteren viel bijna van men stoel!
xxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info