Nu Online
Momenteel zijn er 227 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kostuum bruidegom

6-1-2006 14:30:17
Hey Bruidjes,

Ik weet dat het gebruikelijk is dat een bruidegom niets weet over de jurk van zijn bruid maar geldt dit ook in de omgekeerde richting ? Als ik hier op de site kijk, krijg ik de indruk dat de meeste meisjes hun vriend vergezellen op zoek naar een kostuum.Ik wil eigenlijk ook heel graag mee maar mijn schoonmoeder vindt dit niet gepast.

Hoe hebben jullie dit aangepakt ?

alvast bedankt voor de reacties

ine

ineke
25-3-2006
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 654

An
24-9-2005
 Meld misbruik6-1-2006 14:34:10

Mijn ventje wist niks van mij en ik wist niks van hem. het enige dat was afgesproken voor alle mannen was zwart of antraciet kostuum.
Dus voor mij was het ook een verrassing hoe mijn man er ging uitzien, maar das heel goe meegevallen.

Moet er wel bijzeggen dat ik mijn schoonmoeder hierin 100% vertrouwde.

Dat is het enige, samen met het bruidsboeket dat je zelf niet moet regelen en dat dus een "verrassing" is.

Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik6-1-2006 14:43:41

Ik ga mee met m'n ventje. Niet dat ik hem of z'n moeder niet vertrouw, maar hij wou zelf dat ik er bij was. volgende week dinsdag gaan we z'n kostuum kopen. Hopelijk vinden we snel iets naar zijn (en mijn!) goesting!

Groetjes,
Sylvie

11/03/06

robben
20-5-2006
 Meld misbruik6-1-2006 15:12:42

Ik ga ook niet mee. Ik heb enkel gezegd dat hij geen bruine tint mag nemen omdat dat niet met mijn jurk past. Dus het zal afwachten zijn!
Isabelle 20/05/2006

kathleen
29-7-2006
 Meld misbruik6-1-2006 15:15:43

Hallo,

ik ga waarschijnlijk ook niet mee. Mijn moeder en mijn ventje komen goed overeen en ze gaan met hun tweetjes kijken. Mijn moeder weet hoe mijn kleed er uit ziet en zal wel zorgen dat alles een mooi geheel vormt.

Kathleen

Cindy
24-6-2006
 Meld misbruik6-1-2006 15:44:51

Hoi,

Ik zou ook graag mee gaan kiezen, maar mijn schoonfamilie wil dit niet. Zijn zussen en ma gaan mee kiezen. Ik heb wel al gezegd wat ik helemaal niet mooi vind en zijn oudste zus kent mijn kleed, dus weet zij wel wat er bij mij past.
Zo blijft het natuurlijk voor mij ook wel spannend want mijn ventje heeft nog nooit een kostuum aangehad....

Groetjes Cindy
24/6/2006

Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik6-1-2006 16:20:55

Hallo,

Ik ga ook niet mee. Maar we hebben wel al samen eens gekeken naar kostuums en toen hebben we gezegd wat we wel en niet mooi vonden. Gelukkig komen onze smaken iets of wat overeen.

Zijn moeder gaat mee kiezen en haar smaak is dezelfde als de mijne.

Els
1-4-2006
 Meld misbruik6-1-2006 16:41:17

Ik ben het kostuum samen met mijn vriend gaan kopen, alleen wij tweetjes, en al de rest weet er niets vanaf! Da's ook een verrassing voor de anderen ;-) En mijn vriend wou toch ook graag mijn mening, dus ;-) Da's natuurlijk hoe je er zelf over denkt hé!

Els
1-4-06

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik6-1-2006 17:21:55

Ik ga mee. Mijn vriend heeft totaal geen gevoel voor mode (niet dat ik een expert ben of zo, maar alleszins toch meer als hem). Hij is ook niet gewend van een kostuum te dragen, dus als ik hem alleen laat gaan loopt die jongen helemaal verloren. Mijn mama ga

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik6-1-2006 17:23:15

Oeps... Mijn mama gaat ook mee, ze staat er op, maar zij kan enorm bazig zijn, dus ik laat haar liever niet alleen want anders is het niet het kostuum dat hij mooi vindt, maar het kostuum dat zij mooi vindt!

Groetjes

Vicky
09.09.06

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik6-1-2006 17:50:48

Ik ga ook mee. Mijn vriend heeft dit graag, omdat hij niet echt op zichzelf en zijn moeder vertrouwt. En zelf vind ik het ook leuk, dan wordt het zeker geen onaangename verrassing. Mijn vriend is veel geruster als hij weet dat ik het zeker mooi vind.

Bovendien is het toch enkel traditie dat de bruidegom het kleed niet ziet, andersom geldt dat niet.

Phyllis

Meld misbruik7-1-2006 13:24:21

Hoi hoi,

amaai... er zijn er precies niet veel die het niet zullen weten wat hun ventje op de grote dag zal dragen. Ik heb er zelf voor gekozen om zijn kostuum niet te zien voor de grote dag. Mijn schoonzus is mijn kleed mee gaan kiezen en zal ook mijn toekomstige zijn kostuum mee gaan kiezen. Ik ga wel de eerste keer mee om te zeggen welke stijl ik mooi vind en welke niet. Ben echt benieuwd wat het dan worden zal...

groetjes
Phyllis
28/07/06

K
7-7-2007
 Meld misbruik7-1-2006 15:30:32

Ik ga zeker gewoon mee gaan kiezen en kopen! Omgekeerd trouwens ook, ik wil echt dat mijn vriend erbij is als we naar een trouwkleed gaan kijken!!!Misschien dat mijn ma ook meegaat, maar we willen dit toch vooral gezellig onder ons beidjes doen, zo veel leuker ;-)

An
13-8-2005
 Meld misbruik8-1-2006 13:06:48

Hoi Ine,
Ik ben meegeweest om het kostuum te kiezen. Mijn ventje is niet meegeweest bij mij en heeft het ook pas de dag zelf gezien.
Je moet doen waar je je het beste bij voelt.
Groetjes en veel succes!
An

Heidi
24-6-2016
 Meld misbruik8-1-2006 20:34:29

Hey,
Ik vertouw volledig op zijn smaak!Zijn moeder zal hem er wel bij vergezellen.Mijn kleed is al besteld. Dit heb ik gedaan samen met mijn meter.Het zal een verassing zijn voor hem en iedereen.Dus moet hij ook voor mij een verassing blijven.Echt een moment om naar ui te kijken!
Heidi

Natascha
8-4-2006
 Meld misbruik9-1-2006 15:22:41

Hey

Mijn verloofde vond dat ik zijn kostuum niet mocht zien. Dus heb ik mijn zus en schoonbroer laten meegaan. Omdat mijn zus mijn kleed in het echt heeft gezien en mijn schoonbroer op foto.
Zo konden ze het kostuum op mijn kleed afstemmen.
Groetjes
Tascha
08.04.06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info