Terug naar overzicht
beste evelyne, voor meer info mag je gerust mailen ik ben kapster aan huis en werk samen met visagiste,samen verzorgen wij graag bruidjes. erika_waumans@hotmail.com
Hallo Evelyne, een top suggestie; Michel Sas heeft ooit mijn beste vriendin gedaan, hij gaat trouwens volgend jaar ook mijn kapsel en make-up verzorgen, hij is echt een krak op gebied van bruidjes, hij heeft ook 10 jaar lang de covers van bruid en mode gedaan, en deed ook miss België de meisjes hun opsteekkapsel, een aanrader, kijk eens op zijn website, zijn zaak noemt nu Sas Academy, hij komt aan huis, kijk eens op zijn website; www.sasacademy.be veel succes! grtjs Hilde
fiogf49gjkf0dhey Evelyne, de kapper die Hilde aanraad gaat ook mijn huwelijk doen, inderdaad echt een top kapper, het proberen waard, prijs is wel misschien iets hoger dan sommige maar heeft dan ook véél meer ervaring dan anderen en maakt voor ieder een uniek kapsel en niet een kopie van een andere bruid, ook make-up is top! succes, groetjes Jozefien
Hey Evelyne alvast veel succes met je huwelijk, en laat eens weten welke kapper je dan uiteindelijk genomen hebt, want ik zoek ook nog een die aan huis komt en eventueel ook visagie doet