Terug naar overzicht
Hoi Kelly, ik weet niet wat je budgetvriendelijk noemt maar wij zijn ongeveer €700,- voor onze ceremoniemeester. Misschien niet de goedkoopste, maar toch wel een van de besten en kwaliteit heeft een prijskaartje. Hij komt uit Wijnegem en heet Jef Van Looveren. Als je zijn naam googled kom je vanzelf op zijn site. Ik vind hem een supertoffe mens, met gevoel voor humor en weet van vrienden van ons dat hij je dag zeker vlekkeloos zal laten verlopen. Succes in elk geval.
?? 700 euro? Amaai dat is niet min! Wat doet hij dan voor dat geld? Ik was aan het denken aan 150-200 euro... Jeetje, zo gaat ons budget nogal omhoog gaan!
Ik dacht ook meer aan €150... Wij zijn ook nog op zoek naar een ceremoniemeester (regio Herentals) dus alle tips zijn welkom! €700 voor een ceremoniemeester...ik moet dringend van job veranderen! ;-) groetjes
Tja Lotte, jij vindt misschien dat wij gek zijn omdat we dat bedrag willen betalen, maar het is nu eenmaal een feit dat Jef mij ontzettend veel werk uit handen neemt. Hij is nu al met de voorbereidingen bezig terwijl wij pas in mei volgend jaar trouwen. Dat neemt bij ons een hele hoop stress weg en aangezien ik zeer zwaar ziek ben geweest is dat voor ons zeer belangrijk. Dus om te zeggen dat wij gek zijn vind ik een beetje kort door de bocht.
Mijn ceremoniemeester ligt vast. Ik heb iemand van lier gevonden. Hij vraagt 130 euro om 4u te begeleiden en komt op voorhand de dagplanning mee vaststellen.
@ Kelly: waar heb je je ceremoniemeester gevonden? Kan je me even zijn gegevens doorgeven?
in de goudengids. Hazenbosch uit Lier