Nu Online
Momenteel zijn er 547 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankjes

20-4-2010 11:49:19
Hallo allemaal,

Hoeveel geven jullie uit aan bedankjes? Wij raken er maar niet uit... We zijn sterk aan het twijfelen tussen twee, en het duurdere is echt toffer dan het andere maar het andere is ook wel tof en we vragen ons dan af of het duurderde echt die meerwaarde geeft of dat dat niet nodig is. Vinden jullie bedankjes belangrijk? Denken jullie dat gasten dat heel belangrijk vinden en een beter bedankje echt een meerwaarde gaan vinden? Graag jullie mening!

Groetjes Lieve

Lieve

Meld misbruik

Reacties: 19 | Gelezen: 1299

vicky
28-8-2010
 Meld misbruik20-4-2010 11:55:08

hallo,
wij hebben enkel gekeken naar wat wij mooi vonden als bedankje en naar wat het best bij ons thema hoorde. Het onze kost 2 euro per stuk, denk dat dit ook een gemiddelde prijs is.

groeten vicky

Karin
4-6-2010
 Meld misbruik20-4-2010 12:09:11

Hoi,

wij gaan ook ongeveer rond de 2€ per stuk uitgeven.
Denk dat dit inderdaad een gemiddelde prijs is.

Wat hadden jullie in gedachten als bedankjes als ik vragen mag

groetjes
Karin

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik20-4-2010 12:31:25

Onze bedankjes waren niet duur. Zakjes met mini merci's gevuld. Maar wij hebben ook nog een foto gestuurd. Dit was een dubbele kaart. Alles bijeen zaten wij rond de 3 euro denk ik.

Duur oet het niet zijn hoor. Met onze zakjes waren ze ook heel blij.

groetjes, Carolina

Cindy
14-8-2010
 Meld misbruik20-4-2010 12:34:22

Hey Lieve,

Wij gaan uiteindelijk niets geven. Ze krijgen eigenlijk al eten en drinke een hele avond.
Van alle trouwen waar we al geweest zijn herinneren we ons het feest maar niet het bedankje, vandaar dat we er geen geld aan geven omdat de mensen het misschien toch maar gewoon weggooien.
Maar ik had er ook al naar gekeken en dan kwam ik ook altijd rond de € 2.

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik20-4-2010 12:39:40

Wij gaan foto's laten nemen van alle genodigden in een retrokader. Ze krijgen leeg kader mee op einde feest en hun foto wordt mee opgestuurd met ons bedankkaartje. Denk dat we 1.5euro kwijt zullen zijn

lesley
12-6-2010
 Meld misbruik20-4-2010 12:51:02

ik ben niet van plan om gigantisch veel geld uit te geven aan de bedankingen. foto's wil ik absoluut niet nemen omdat ik dit geldverspilling vind, want als je nadenkt iedereen zegt van oh wauw wat een mooie foto, dan verdwijnt die in de kast of schuif en bij de volgende opruimactie gaat die de vuilbak in.
allé zo denk ik er toch over.
bij ons is de planning om voor de dames aan het eind van de avond een doosje te geven waarin 2 pralines van leonidas inzitten ( kostprijs tss de 0,80 - 1 euro per doosje) en voor de mannen ben ik van plan om een flesje te vullen met drank.

ANNELIES
21-5-2010
 Meld misbruik20-4-2010 13:18:51

Wij hebben van die rollen mentos en fruitella laten drukken.(met foto van ons en datum)op

Kost ong. 130 eur voor 100 rollen, verzendingskosten inbegrepen.

groetjes

Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik20-4-2010 13:30:11

hey,
wij betalen 1.9 euro voor klavertjes 4 in een doosje (die je zelf nog moet planten). Komt van www.bedankjes.nl
Achteraf geen foto om wat hierboven al gezegd is, mensen gooien dat toch weg en dan vind ik het veel geld...
Er zullen ook mensen zijn die onze bedankjes een week op de kast zetten en dan de vuilbak in gooien, maar ik hoop toch dat er mensen zijn die het bijhouden en/of er iets mee doen, mijn familie en vrienden kennende wel :)
Ik zou niets duur geven omdat ik denk dat er heel veel gewoon in de vuilbak belandt, en als mensen al 'iets' krijgen zijn ze wel blij hoor.

groetjes

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik20-4-2010 13:43:26

Of het een meerwaarde geeft ? Denk ik niet. Bedankjes zijn er gekomen omdat in sommige restaurants de dames een roos kregen als ze naar huis gingen. Feestzalen zijn dat daarna beginnen aanpraten aan de trouwkoppels ; ze wilden zelf graag zo'n geste doen -om volk te lokken voor andere feesten- maar op een huwelijksfeest is dat niet gepast aangezien de mensen niet voor hèn komen maar voor het bruidskoppel. En nu lijkt het wel alsof het "moèt" ! Eigenlijk zou het gepaster zijn om een bedankje te geven aan de mensen die alleen naar de receptie komen en het avondfeest niet kunnen bijwonen, omdat die toch al niet van het feest mee genieten maar dikwijls wèl een envelopje afgeven. En in ruil daarvoor krijgen ze dan een soort souvenirtje. Zo vind ik dat het eerlijkste. Je gasten vh avondfeest krijgen al een hele feestavond aangeboden dus vind ik niet dat zij ook nog eens een kadootje moeten krijgen. Maar da s slechts mijn persoonlijke mening, iedereen moet daarmee zijn zin doen.

Tine
7-8-2010
 Meld misbruik20-4-2010 13:49:39

Wij zijn ook nog op zoek naar ons bedankje. Kelly, mag ik eens vragen waar jij zoveel kaders kunnen kopen hebt dan? Want jouw idee vind ik wel leuk...

Nathalie
17-7-2010
 Meld misbruik20-4-2010 13:57:08

Onze kosten uiteindelijk 1,75 per koppel.
Wij huren een grote snoepautomaat, kan je vergelijken met een kauwgombollenautomaat.
Alleen als je draait, komen hier geen kauwgomballen uit, maar een groot doosje vol met snoep.

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik20-4-2010 14:52:57

@ tine: ik ga bij hema kaderloze fotolijstjes bestellen omdat mensen al in kader getrokken worden, anders wordt het te druk. Ik ga van die kader wel een foto nemen, daarin tekst plaatsen dat ze foto nog ontvangen en zo geven we dat af aan de mensen. Foto wordt dan meegestuurd met de bedanking.

inge
21-8-2010
 Meld misbruik20-4-2010 14:58:30

Wij hebben gekozen voor een klein blikken verfpotje(Ava) en gaan deze vullen met frambozen harten snoepjes van Haribo.
Hebben dan zelf een wikkel gemaakt voor rond de blikken potjes.
De prijs zit rond de € 1.5 per stuk.
Veel succes nog !

Katrien
15-5-2010
 Meld misbruik20-4-2010 16:03:51

Ik denk ook niet dat wij bedankjes gaan voorzien. Al bij al is ons feest al heel wat duurder uitgekomen dan we eerst hadden gedacht. Vrienden (verstokte vrijgezellen) die uiteindelijk toch een partner meenemen en leden van de familie die we niet wilden vragen maar dan toch gezwicht zijn onder de druk. En nog enkele dingen waar we uiteindelijk meer geld aan hebben uitgegeven. Nu probeer ik op zoveel mogelijk te besparen op zo van die prullekes, want wat ik zou uitgeven aan bv bedankjes, zou ik veel liever spenderen op huwelijksreis :). De bedankjes die ik ooit heb gekregen, liggen ofwel gewoon in de kast ofwel ben ik ze kwijt. Mijn naamkaartjes heb ik bv ook zelf gemaakt en zo maken vele kleintjes hopelijk één groot. :)
Maar om te antwoorden op je vraag :). Wat ik een leuk idee vind is dat van een foto nemen van elke gast en deze achteraf opsturen (het enige bedankje ooit dat bij ons een mooi plekje in huis heeft gekregen) of een zakje snoepjes met een persoonlijke touch.
Veel succes!

Annika
10-9-2010
 Meld misbruik20-4-2010 16:11:25

Hèhè, ben ik blij dat ik toch niet de enige ben met die menig over bedankjes

nathalie
2-7-2010
 Meld misbruik20-4-2010 17:10:31

Hallo,

Wij hebben glazen kaarspotjes gekocht en dan vullen met zo zand en een kaarsje erin.
Is iets dat de mensen erna toch makkelijk in huis kunnen zetten en gebruiken

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik20-4-2010 19:25:32

Wij hadden een foto. Die staat bij velen toch nog op de kast (vooral bij familieleden, maar ik heb hem toch ook al bij vrienden en collega's zien staan), ook al zijn we nu al bijna 9 maanden getrouwd. Wij hebben die naar iedereen gestuurd waarvan we iets kregen: een bloemetje, een kaartje, een geschenk, een envelopje, wat dan ook!
Ik ben het volledig eens met Fredie! Waarom worden bedankjes enkel gegeven aan mensen op het avondfeest?! Sommige mensen komen bloemen afgeven, ook al zijn ze niet uitgenodigd op het avondfeest. Die zouden juist nog meer een bedankje verdienen! Anderen komen dan naar je avondfeest omdat ze zich moreel verplicht voelen... Moet je die dan bedanken?
Zodus: wij hadden voor IEDEREEN een foto. En dat heeft ons heus niet zoveel gekost: iets meer dan €100 voor 150 bedankingskaartjes.

Daisy
4-6-2011
 Meld misbruik20-4-2010 21:18:07

@Annelies, waar hebben jullie die gevonden?

Grtjs Daisy

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik21-4-2010 10:25:20

wij gaan voor een "traditionele" foto
sommigen vinden dit misschien cliché, maar we zijn allebei ook foto-mensen
ik hou al de foto's van bedankingen bij in een doos, een zakje snoepen eet je op en het is weg
een foto kost tegenwoordig ook niets, en kan je zelf bewerken met tekst op en dan laten ontwikkelen bij foto.be of dergelijke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...