Terug naar overzicht
Mijn kleed is een combinatie van rood en wit.De buitenkant van mijn kleed is wit, de binnenkant rood.Omdat mijn rok vooraan korter is dan achteraan zie je het rood, ook in mijn top zitten enkele rode details.Ik heb mijn kleed laten ontwerpen dus ik wist vooraf ook niet wat het zou geven maar ik vind het echt geslaagd!groetjes
Hey, Mijn kleed is donkerrood - helemaal ! Ik stuur je een foto door. Het is wel een foto van mijn pasbeurt, dus het is dus geen goede foto hé. Maar het zal je hopelijk een lichtpuntje geven voor je beslissing TINA
Hallo, Mijn kleed is ook volledig donkerrood,vond dat best uitkomen,maar das persoonlijke smaak he
Hallo, De kleur van mijn kleed noemt "tomato-red" . Het is volledig rood maar wel heel eenvoudig. Ik ben vrij bleek van huid dus het rood was veel mooier bij mij dan wit, beige,... Ik zal je een foto doorsturen. Veel succes Annelies
hey bedankt al voor jullie reacties. heb nog tijd tot vrijdag ochtend en dan moet ik beslissen pfff... heb nog geen mails ontvangen ! nataja7@hotmail.com oeps vorige bericht was er een fout in men email adres !! x
he meisje, ik ben niet in rood maar wel in grijs mert aubergine/prune paarsachtige kleur en men ventje en de kinderen ook allemaal wilje de foto wel doorsturen, heb net men kleed gepast zat als gegoten afgelopen maandag enheb al mee naar huis genomen