Terug naar overzicht
euhm, het eerste dat mij binnenschiet zijn de 7 doodzonden, maar hoe je dat moet gaan verwerken in je feest weet ik niet... groetjes
Doe iets met de 7 wereldwonderen of de 7 schoonheden, da's het eerste waar ik aan denk bij het getal 7 :-) Persoonlijk vind ik de 7 wereldwonderen wel iets leuks :-) Maar persoonlijk kom ik zelf wel aan 19 tafels en niet aan 7, hehe :-) Dus je kan het mss nog uitbreiden met de 7 schoonheden. Nog veel succes! GroetjesValerie 04/09/10
Dank u wel al voor de tips, hier kan ik mss wel al iets mee doen. Idd wij hebben ook meer dan 7 tafels, wss 12 ofzo ... Bedankt alleszins xxx
Er zijn 7 dagen in een week, 7 kleuren in de regenboog 7 noten in een toonladder 7 zeeën De som van 2 pal tegenover elkaar liggende zijden van een dobbelsteen is : 7 Rome werd gebouwd op 7 heuvels, had 7 koningen De levensboom had 7 takken met 7 bladeren De Joodse menora (kandelaar) heeft 7 armen Tussen David en Christus lagen 7 generaties Koning Salomons troon had 7 treden 7 werken van barmhartigheid 7 aartsengelen 7 zegels de vrouw heeft 3 als symbolisch getal, de man 4 : samen is dat 7
ook voor ons zou dit handig zijn, ik wil namelijk onze 7 kinderen betrekken in onze tafels heb 1 probleem heb niet zoveel tafels op ons avondfeest omdat de tafels met meer personen zitten en we enkel met de hechte familie zitten gaan niet zo uitgebreid.
Mss de 7 dwergen met elk hun specifieke karaktertrek. Als je een link legt met een bepaalde persoon aan die tafel die ook die karaktertrek bezit. Je kan ze mss zelf laten uitzoeken over wie het gaat. Grtjs Daisy
Amaai, hier kan ik echt wel wat mee doen!! :-) Bedankt iedereen!!