TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Esther
11-9-2010
|
20-4-2010 15:04:03
Hallo Kimberly!
Hof te rhode is een klassezaak :)
mijn nicht gaf daar haar feest, en dat was schitterend!
Veel succes!!
xxx
Esther
|
|
Kristien & Karolien
25-6-2010
|
20-4-2010 15:17:51
geen ervaring met die zalen...
Als dat ze niet meebetalen de enige reden is dat je hen niet op het groot feest wil, zou ik eerlijk gezegd ook nogal kwaad zijn als ik jouw vriend was. Ouders die betalen voor het feest is een gunst van hen, geen vereiste of zelfs niet 'normaal'...Er zijn hier denk ik heel wat mensen die hun trouw heel of gedeeltelijk zelf moeten betalen...
Ik denk dat je bij zijn ouders wel eens op heel wat onbegrip zouden kunn
Wij hebben een deel van de familie langs mijn vader zijn kant gewoon niet uitgeenodigd omdat we ze amper zien (1 keer om de 3 jaar) ofzo en ik er ook gewoon niet mee overeenkom... wij eten enkel met de gezinnen en gezinnen van meter en peter en grootouders. Daarna dansfeest en dessert voor iedereen... Misschien dat je kan schrappen in het eten maar wel iedereen op het feest vragen dan?
Ik zou in ieder geval toch goed nadenken voor je zo'n dingen tegen je vriend zegt...
|
|
kimberly
3-12-2010
|
20-4-2010 15:23:20
nee het is niet dat ze echt mee betalen he.. maar helpen met vanalles.. zoals een dj inhuren enzo en ze zijn ook benieuwd naar alles enzo .. en dat heb ik bij zijn ouders niet x
|
|
Tineke
23-7-2010
|
20-4-2010 15:35:55
Hof ter Rhode is heel goed, ben er al enkele malen geweest. Wij hebben het echter zelf niet gekozen omwille van de prijs. Neem de duurste zaal die je in de regio kan vinden, doe daar nog eens de btw bij en je hebt de prijzen van Felix Alen. Wij moeten alles zelf betalen en met 100 gasten werd het ons echt te duur.
|
|
roxanne
4-9-2010
|
20-4-2010 16:45:14
hof ter rhode is op zich wel mooi, maar als je daar een feest geeft, dan is het een feest zoals je er nog 100 meemaakt... Wij wilden voor onze trouw iets specialers, iets van ons zelf en niet iets wat je nog vaak tegenkomt...
het eten vind ik er trouwens ook niet echt super!
rox
|
|
Kristien & Karolien
25-6-2010
|
20-4-2010 17:12:42
Ook als ze niet meebetalen maar zich niet met zo'n dingen bezig houden vind ik het wat cru eigenlijk. Wie weet wat denken zij daarbij, wij hebben ook mensen die denken dat ze met alles moeten helpen en mensen die zich er niks van aantrekken 'want het is hun trouw'... Ik zou die dingen ook nooit uit handen willen geven dus mensen die willen helpen bezorgen mij dan weer stress :)
Dat ze niet achter je staan kan pijn doen, maar ik vind het net een stap te ver om ze dan niet op het feest te vragen...
Als je hulp wil van hen kan je het hen eens vragen (concreet, wat je graag zou hebben dat ze wanneer doen ) Ik weet niet of dat helpt maar je kan maar eens proberen...
|
|
Lotte
|
21-4-2010 19:47:20
|
|
Frederik
25-6-2010
|
15-7-2010 11:29:58
Hallo, we hebben recent ons trouwfeest gehad in Hof Te Rhode, en we zijn uitermate tevreden over het geheel. Kwaliteit is top, en daar betaal je ook voor al is de prijs zeer redelijk als je het vergelijkt met de middelmaat. Prachtige receptie, zeer fijne keuken en meer dan voldoende voor iedereen, een klassebak van een DJ (vast verbonden aan Hof te Rhode), en dat alles in een klassevol kader - de tuin is al een ervaring op zich. Service is van wereldklasse : van bloemen, alfabetische gastenlijsten bijvoorbeeld hoef je je niets aan te trekken, dat wordt allemaal op zijn best geregeld voor jou. Het zaalpersoneel heeft een haast militaire discipline, en wordt aangestuurd door een kordate en vriendelijke zaalmeester met een verbluffend oog voor detail. Om kort te gaan : deze zaak is zondermeer een aanrader, Felix Alen en zijn team zorgen niet enkel voor een feest maar voor een onvergetelijke ervaring voor jou en je gasten.
Groeten
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|