Nu Online
Momenteel zijn er 542 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ouders vermelden op trouwbrief?

20-4-2010 17:38:55
Wie vermeldt de ouders op de trouwbrief?
Onze ouders staan echt niet positie tegenover ons huwelijk (mijn moeder is er tegen en zijn moeder heeft op alles kritiek en wilt haar mening opleggen) dus ik vind dat we hen niet moeten vermelden op de trouwbrief.
Wat denken jullie?

stephanie
24-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1769

Odile
7-5-2011
 Meld misbruik20-4-2010 17:43:51

Hey Stephanie,
Laat zien dat je "groter" bent dan de mama's en vermeld ze juist wél. Al was het alleen maar om commentaar achteraf te vermijden.
Als ik jouw bericht zo lees vrees ik dat het sowieso niet goed zal zijn (wat je ook kiest).
Ik kan me niet indenken hoe moeilijk het voor jullie is met 2 lastige mama's, maar het is jullie dag, dus jullie moeten doen wat jullie het liefst willen.
Succes

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik20-4-2010 19:03:41

Bij ons stonden ze er ook niet op. Leek ons zo raar... Wij wonen al 4 jaar niet meer 'thuis'...

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik20-4-2010 19:12:24

Hallo,

Wij hebben onze ouders er uiteindelijk ook niet opgezet. Wel om een andere reden, gescheiden, hertrouwd,... Maar het is en blijft jullie huwelijk!

Succes!

Annelies

Annika
10-9-2010
 Meld misbruik20-4-2010 19:59:33

Dat zou hier pas grappig zijn, misschien gezien onze leeftijd (ook al is het voor ons allebei ons eerste huwelijk).

Volg je eigen gevoel, ouders worden tegenwoordig heus niet meer altijd vermeld, dus je moet je niet verplicht voelen om dat te doen. (en ik denk niet dat zij degene zijn die het feest betalen, als ik je bericht lees)

Lieve
26-6-2010
 Meld misbruik20-4-2010 20:26:16

Is dat nog gewoon deze dagen? Wij doen het niet, zelfs niet over nagedacht eigenlijk...

Kristien & Karolien
25-6-2010
 Meld misbruik20-4-2010 21:03:32

ik vind het nogal ouderwets, en onze ouders vonden zelf niet dat zij daarop moesten omdat het 'jullie trouw is en niet de onze, wij zijn al getrouwd'.
Zou ze er dus niet opzetten maar das ieder zijn keuze...

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik20-4-2010 21:13:44

Hey

Wij hebben ze er wel op gezet.
Aangezien ze alles hebben betaald vind ik wel dat ze dat verdienden.
Anders zou ik ze er ook niet op zetten.
Natuurlijk ook te zien hoe je band is he maar als ze niet mee betalen en
ze zijn tegen je huwelijk willen ze het wrsl ook niet mee aankondigen en
hoeft het denk ik niet.

Groetjes, Laura

Jessica
5-11-2010
 Meld misbruik20-4-2010 23:52:16

Hai!

Ik vind het altijd erg te horen dat bemoeizieke familieleden je mooiste dag net dat tikkeltje minder aangenaam maken...in dat opzicht zou ik zeggen: het is JULLIE dag en iedereen die jullie je geluk die dag niet gunt, die moet maar een stapje achteruit zetten.
Maar het engeltje op de andere kant van mijn schouder zegt mij dat de ouders langs beide kanten waarschijnlijk zelf niet goed weten wat ze met het naderende huwelijk aanmoeten omdat er verschillende meningen zijn. Ik weet ook niet goed hoe de ouderrelaties juist zijn... Daarom misschien toch maar de ouders vermelden, al is het maar om het goede voorbeeld te geven. En ook al zijn het onze voorbeelden (normaal toch), onze ouders zijn ook maar mensen die fouten maken.
Ikzelf ga mijn ouders wel vermelden omdat ik wel van wat oude traditie houd, en omdat ik echt de liefste ouders ter wereld heb! Melig...kweet het maar het is de waarheid. Misschien kan je eens voorzichtig polsen wat zij van bijvoorbeeld iemand anders z'n uitnodiging vinden waar de ouders op vermeld staan? De uitkomst is misschien heel erg verrassend! Ik weet dat mijn ouders het wel leuk gaan vinden omdat ze natuurlijk trots en blij zijn voor mij! En mensen die van je houden, die gunnen je al het geluk van de wereld! Ik wens jullie allessinds toe dat tegen dat jullie trouwen, iedereen voor 100% achter jullie staat!
Veel geluk en laat iets weten als je er uit bent!
Love,
Jessica

angela
2-10-2010
 Meld misbruik21-4-2010 8:15:57

Ga onze ouders ook niet vermelden op de uitnodigingen. We betalen tenslotte alles zelf.

Kathleen
8-9-2010
 Meld misbruik21-4-2010 9:04:18

Wij hebben de ouders wel vermeld. Gewoon omdat ik iets voor mijn papa wou doen die er spijtig genoeg niet meer kan bijzijn.

sarah
12-6-2010
 Meld misbruik21-4-2010 17:41:10

Wij hebben - omdezelfde reden als Kathleen - ook de ouders vermeld. Ze betalen enkel onze kledij, maar ze verdienen dat sowieso, vonden wij.
Ieder moet zijn ding doen waar hij/zij zich goed bij voelt !

hannelore
28-8-2010
 Meld misbruik30-4-2010 0:12:30

ik woon al bijna tien jaar niet meer thuis, en mijn vriend ook niet. ouders aan weerszijde steunen trouw, maar toch, WIJ nodigen uit, zij niet he.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info