Terug naar overzicht
Canon in D Groot van Johann Pachelbel ? Of Mozart ? Het "Andante" vh Pianoconcerto n° 21 (=Elvira Madigan). De twee kan je vinden en beluisteren op Youtube.
Ik heb voor de kerkelijke dienst als intrede: yann tiersen: comptine d'un autre ete l'apres midi! van de film Amélie Poulain. xxxxxxxxxx Liesbeth
Hey, Ook wij trouwen op 1 mei. De weersvoorspellingen zien er redelijk goed uit. Voorlopig geven ze droog weer en rond de 16 graden... Groetjes
Super bedankt voor jullie reacties; ik waardeer het enorm! Ik vind jullie muziek suggesties fantastisch! Pachelbel en Mozart heel klassiek en prachtig en Amelie verassend en ontroerend. Hier kan ik wat mee! Leuk Sofie dat je ook trouwt op 1 mei! Weersvoorspelling is iedere dag anders.......mijn oma & oudtantes zijn al naar de Clarissen gegaan met vlaaien en eieren dus zij gaan bidden voor goed weer (ken je dat gebruik?) dus komt allemaal goed! Veel plezier iedereen met de voorbereidingen en ik wens jullie een stralende dag toe! PS weet iemand nog een goed adres om grote witte strikken te kopen?
Ja, inderdaag Caroline, de weersvoorspelling is iedere dag anders... Gisteren heb ik gekeken en toen stond er 18 graden... Als we zo blijven omhoog gaan, gaan we een superdag hebben! :-) Ja, dat gebruik ken ik, maar weet niet of dat nog veel gedaan wordt. Weet ook niet of hier bij ons in de buurt ergens Clarissen zijn... :-s Wel leuk dat jullie dat wel gedaan hebben en dan nu maar hopen dat dat helpt he... ;-) In elk geval, een superdag toegewenst en breng achteraf maar verslag uit he!