Terug naar overzicht
hey ina, jammer dat je nog geen bevestiging hebt van iedereen hier is 2mnd op voorhand bevestigen of ik houd er geen rekening mee. ik heb schoenen voor men ventje in de pronti gehaald gekleede schoen zoals in brantano alleen 30 euro goedkoper
Al een geluk dat er vandaag dan ineens veel in orde gaat zijn. Druk dagje. Diegene die nog niet gebeld hebben zal je toch zelf moeten bellen hoor. Wij hadden er zo ook nen hoop. En dan de reactie; Ah, moest dat? Schoenen voor de man is gelukkig al iets gemakkelijker te vinden. Ga de 'bomma' winkels af voor de klassieke schoen. Daar ga je de meeste keuze hebben. Wij zijn in Herentals bij Labro geweest. Ja, dat oefenen, bij ons was dat ook iets voor de laatste moment. Probeer het nog zo vaak mogelijk te doen. Bij ons was dat toch nog een stress moment. Uiteindelijk is hij wel super verlopen. groetjes, Carolina
vandaag was idd een druk dagje ;-) een geluk dat ik s'woensdag thuis ben om nog vanalles te regelen gemeentehuis: ok kleed afgehaald en gepast: ok bespreking fotograaf/videograag heel goed verlopen, heb er een heel goed gevoel bij! proefmakeup: helemaal mijn stijl, dus das ook terug een zorg minder nu nog schoenen voor de man / tafelschikking / vervoer en dan ben ik rond dit weekend is trouwens mijn vrijgezellenweekend, wij gaan lekker relaxen in de thermen in Grimbergen. Het zal mij echt deugd doen ;-)) Ina
ah ja en nog de ringen, want de mijne was te klein :-( en de kaartjes voor op de tafel; mijn zus is zo'n een kaartje aan het maken waar op de voorkant een foto van ons op staat met het tafelnr, binnenin een tekstje en de menu en op de achterkant de feestregels. Maar mijn zus kan je niet opjagen, dus ze heeft bijna gedaan zegt ze ;-)) en de rozen voor de tafeldecoratie ik denk dat ik nu alles heb :-)))) Ina