Nu Online
Momenteel zijn er 687 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 9 dagen en nog o zo veel te doen

20-4-2010 19:32:39
Hello,

het begint te korten en eigenlijk had ik liever nog een beetje extra tijd gehad...
wat nog te doen
1) morgen bespreking fotograaf/videograaf
2) morgen 2e pas kleed
3) morgen naar gemeentehuis gaan
4) morgen proefmakeup nogmaals
5) vervoer staat nog niet volledig vast; krijg ze maar niet te pakken
6) definitieve tafelschikking; nog niet iedereen heeft bevestigd...
7) nog schoenen voor de bruidegom
8) onze openingsdans nog oefenen

ik denk dat ik alles heb...
en hopelijk kunnen we 2 mei vertrekken met het vliegtuig ( vulkaanas ), dat geeft nog een beetje meer stress, iets meer of minder;-))

Ina

Ina
30-4-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 861

kristel
20-10-2010
 Meld misbruik20-4-2010 20:45:30

hey ina, jammer dat je nog geen bevestiging hebt van iedereen
hier is 2mnd op voorhand bevestigen of ik houd er geen rekening mee.

ik heb schoenen voor men ventje in de pronti gehaald gekleede schoen zoals in brantano alleen 30 euro goedkoper

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik21-4-2010 9:35:30

Al een geluk dat er vandaag dan ineens veel in orde gaat zijn. Druk dagje.

Diegene die nog niet gebeld hebben zal je toch zelf moeten bellen hoor. Wij hadden er zo ook nen hoop. En dan de reactie; Ah, moest dat?

Schoenen voor de man is gelukkig al iets gemakkelijker te vinden. Ga de 'bomma' winkels af voor de klassieke schoen. Daar ga je de meeste keuze hebben. Wij zijn in Herentals bij Labro geweest.

Ja, dat oefenen, bij ons was dat ook iets voor de laatste moment. Probeer het nog zo vaak mogelijk te doen. Bij ons was dat toch nog een stress moment. Uiteindelijk is hij wel super verlopen.

groetjes, Carolina

Ina
30-4-2010
 Meld misbruik21-4-2010 18:16:47

vandaag was idd een druk dagje ;-)
een geluk dat ik s'woensdag thuis ben om nog vanalles te regelen

gemeentehuis: ok
kleed afgehaald en gepast: ok
bespreking fotograaf/videograag heel goed verlopen, heb er een heel goed gevoel bij!
proefmakeup: helemaal mijn stijl, dus das ook terug een zorg minder

nu nog schoenen voor de man / tafelschikking / vervoer en dan ben ik rond

dit weekend is trouwens mijn vrijgezellenweekend, wij gaan lekker relaxen in de thermen in Grimbergen. Het zal mij echt deugd doen ;-))

Ina

Ina
30-4-2010
 Meld misbruik21-4-2010 18:28:41

ah ja en nog de ringen, want de mijne was te klein :-(
en de kaartjes voor op de tafel; mijn zus is zo'n een kaartje aan het maken waar op de voorkant een foto van ons op staat met het tafelnr, binnenin een tekstje en de menu en op de achterkant de feestregels. Maar mijn zus kan je niet opjagen, dus ze heeft bijna gedaan zegt ze ;-))
en de rozen voor de tafeldecoratie

ik denk dat ik nu alles heb :-))))

Ina

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...