Nu Online
Momenteel zijn er 388 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bloemen - groothandel,....

20-4-2010 19:47:15
Hallo iedereen,
Weet iemand waar ik (goedkoop) gerbera's zou kunnen aankopen. Wij doen de tafeldecoratie zelf en moeten dus ook op zoek naar bloemen. Liefst in de buurt van Limburg zodat we ze zelf kunnen afhalen (om leveringskosten te mijden)We hebben in totaal een 350-tal gerbera's nodig. In gewone bloemenwinkels kan ik ze vinden aan 0,50 à 0,60 euro. En dat is echt te veel. Ik had een groothandel gevonden maar deze is op verlof als ik de bloemen nodig heb.

Groetjes
Annelies

Annelies
7-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 853

kristel
20-10-2010
 Meld misbruik20-4-2010 20:41:26

hey annelies als je iets meer weet kan je het me ook laten weten gerbere's maken deel uit van onze uitnodigingen
normaal ging ik bloemstukken laten maken maar zou het wel liever zelf doen natuurlijk.

welke groothandel had je al gevonden wij trouwen 20-10-2010 nl

je kan me emailen op vandesteene_@msn.com , hoop wat van je te horen , alvast bedankt

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik20-4-2010 21:27:50

http://www.kwekerijesmeralda.nl/nederlands/rood.html

???? Wel in Nederland maar ze versturen ze precies wel.

groetjes, Carolina

Kiki
25-6-2010
 Meld misbruik21-4-2010 9:44:27

Je kan misschien eens polsen bij de bloemenhal in St-Truiden?

aad

Meld misbruik18-5-2010 13:05:58

hallo annelies
ik denk dat dit berichje telaat is voor je maar volgende opdracht
kan je ze bij getflowers bestellen die zijn 24 perdag open 7dagen per week en de prijzen zijn goed je kan daar alles bestellen wat je nodig hebt de gerbera die je nodig heb zijn dat mini's of de grootere daar kan een groot verschil in zitten speciaal als je een witte met zwart hard wil hebben

groetjes aad
www.get-flowers.eu

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik18-5-2010 18:21:49

Hallo Aad,

Bedankt voor de reactie, het zou nog niet te laat zijn, maar ik heb zojuist eens op de website gekeken en ik denk dat je daar niet als particulier kan aankopen. Je moet een btw-nr,... ingeven. Toch bedankt voor de reactie.

Groeten
Annelies

aad

Meld misbruik20-5-2010 17:19:45

nee hoe je niet stuur maar een mailtje
groetjes aad

Genné

Meld misbruik20-6-2010 15:49:49

Hey suske,

ik heb bij het serreke in Ham gevraagd en daar zouden ze 50 ct zijn 14 dagen op voorhand te bestellen.
We zoeken verder xxxjes Mamake

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...