Terug naar overzicht
hey annelies als je iets meer weet kan je het me ook laten weten gerbere's maken deel uit van onze uitnodigingen normaal ging ik bloemstukken laten maken maar zou het wel liever zelf doen natuurlijk. welke groothandel had je al gevonden wij trouwen 20-10-2010 nl je kan me emailen op vandesteene_@msn.com , hoop wat van je te horen , alvast bedankt
http://www.kwekerijesmeralda.nl/nederlands/rood.html ???? Wel in Nederland maar ze versturen ze precies wel. groetjes, Carolina
Je kan misschien eens polsen bij de bloemenhal in St-Truiden?
hallo annelies ik denk dat dit berichje telaat is voor je maar volgende opdracht kan je ze bij getflowers bestellen die zijn 24 perdag open 7dagen per week en de prijzen zijn goed je kan daar alles bestellen wat je nodig hebt de gerbera die je nodig heb zijn dat mini's of de grootere daar kan een groot verschil in zitten speciaal als je een witte met zwart hard wil hebben groetjes aad www.get-flowers.eu
Hallo Aad, Bedankt voor de reactie, het zou nog niet te laat zijn, maar ik heb zojuist eens op de website gekeken en ik denk dat je daar niet als particulier kan aankopen. Je moet een btw-nr,... ingeven. Toch bedankt voor de reactie. Groeten Annelies
nee hoe je niet stuur maar een mailtjegroetjes aad
Hey suske, ik heb bij het serreke in Ham gevraagd en daar zouden ze 50 ct zijn 14 dagen op voorhand te bestellen. We zoeken verder xxxjes Mamake