TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lieve
1-9-2006
|
6-1-2006 17:38:25
Hey,
natuurlijk kan dat. Iedereen plant zijn dag naar zijn eigen budget, en een opname kan even mooi zijn, en evenveel gevoelige snaren raken.
Groetjes, Lieve
|
|
Lindsay
6-5-2006
|
6-1-2006 17:57:09
Wij gebruiken ook een CD-tje, hoor! Ik heb al verschillende keren een trouwmis gezien met live-muziek. En dit is niet altijd even mooi. Het kan serieus tegenvallen, niet overal is de akoestiek optimaal. En soms hoor je gewoon niet wat de zanger(es) zingt!
Bovendien, zoals je zegt, komt het nog eens vrij duur uit, als je niemand kent die het voor een vriendenprijsje wil doen. Dit is voor ons iets waar we perfect op kunnen besparen, en dat ons niet echt een meerwaarde biedt. Dus is de keuze voor ons snel gemaakt...
|
|
Sofie
22-7-2006
|
6-1-2006 18:14:01
Hey,
Ook wij gaan gebruik maken van cdtjes in de kerk (dat houdt het inderdaad prijselijk) qua muziek ga ik dan wel eerder naar enya, Pieter Porters (Pictures of Passion), Laïs,... om zo de 'kippevel' momenten hoog te houden!
Veel succes met je zoektocht Groetjes
Sofie 22.07.06
|
|
kathleen
3-12-2005
|
6-1-2006 23:04:27
Hey Vicky,
wij zijn vorige maand getrouwd en hadden ook cd's ... en het was heel mooi hoor. Wij hebben echte kippevel momenten gehad!
groetjes kathleen
|
|
Christophe
|
8-1-2006 17:41:58
Hallo Vicky,
live muziek tijdens de mis is toch iets speciaals. Uw muziek op maat, speciaal voor jullie gezongen, op een eigentijdse manier nergens anders te horen. Je zal me niet horen zeggen dat CD's hun effect missen, maar het is zeker niet zo krachtig als live muzikanten.
Alvast veel succes met de planning,
Christophe
meer info www.elmevents.be vanaf 15 januari of cversaevel@skynet.be voor meer info
|
|
Isabelle
19-8-2005
|
9-1-2006 16:42:41
We hebben ook met cd's gewerkt. Het is het gemakkelijkst en goedkoopst en wakkert eveneel emotionele momenten op. Natuurlijk als je iemand van de familie hebt, die iets wil zingen of spelen zou ik dit voornemen.
|
|
els
|
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|