Terug naar overzicht
Indien mogelijk zou ik toch proberen de huwelijksmis minstens een halfuur later te zetten. De gemiddelde huwelijksviering duurt tussen 1 en anderhalf uur, als hij al op 't juiste moment begint... Je zou jezelf heel veel stress besparen door sowieso later te beginnen...
Sjah, verzetten is nu wel moeilijk zeker? Alvast zien dat zij er sowieso 'n half uur eerder is, zij kan misschien al in doopkapelletje of één van die andere ruimtes alles al klaarzetten, dan kan ze, van zodra koppel buiten is, alles direct goed zetten, het gaat al veel sneller dan als ze dan nog moet beginnen uitpakken hé. Op die manier lukt het misschien wel nog?
Wij hebben net hetzelfde probleem. We trouwen om 15u en om 13.30 trouwt er nog een koppel. Om 15.30u trouwen vinden we echt te laat. Wij hebben een life bandje dus ik denk dat die hun installatie daarvoor nog zullen moeten plaatsen.Voor de rest hoop ik dat er niet te veel rijst en/of rozenblaadjes gaan liggen. Het voordeel is wel dat we de kosten van de kerkversiering delen. We hebben contact opgenomen met dat koppel en we kwamen hierin overeen! Dit kanje misschien ook navragen! Groetjes,
hey! wij hadden net hetzelfde probleem. Het koppel dat voor ons trouwde heeft er hard op gelet dat hun mis max 1 uur duurde en dat ze ook op tijd bij de kerk waren. Zij hebben nog kwartiertje buitengestaan en toen wij om vijf voor arriveerden, waren zij net weg. Ik zou dus zeker eens afspreken met het ander koppel om eventueel bloemen samen te bekostigen en hen vriendelijk te vragen om erop te letten dat hun mis niet te lang duurt. Sommigen van onze gasten dachten aanvankelijk dat ze de foute kerk hadden omdat ze noch bruid noch bruidegom herkenden...