Beste aanstaande trouwers,
Via google kwam ik terecht op dit forum en zag dat een aantal van jullie lichtelijk in de stress zitten omdat jullie nog geen dj geboekt hebben.
Ik denk dat ik voor jullie zeker wat kan betekenen.
Ik ben zelf dj maar ben ook in de gelegenheid dj's te regelen. Ik heb zelf veel ervaring op het gebied van 80's 90's, club, allround, top 40 en feest.
Wat ik voor jullie kan doen is een aantal zaken garanderen.
1. Ik garandeer u dat jullie de juiste dj krijgen voor jullie huwelijk. Niet iedere dj is geschikt voor ieder feest en daarom raad ik de eerste de beste huis dj van een locatie dan ook ten zeerste af!!! Ik wil samen met u op zoek naar de juiste dj met de meeste ervaring op het vlak van uw interesse.
2. Ik heb het forum is doorgelezen en zie dat veel van jullie een ontmoeting met de des betreffende dj zeer op prijs stellen. De dj's uit mijn netwerk zullen dit zeker begrijpen en daar ook geen probleem mee hebben! Ik zal me er daarom ook persoonlijk voor inzetten een ontmoeting te regelen geruime tijd voorafgaand aan het feest. Mocht het om voor reden dan ook niet klikken dan kunnen we altijd weer op zoek naar een tweede kandidaat!
Bel geheel vrijblijvend naar mij: 0617123027 als u wat meer informatie wil over wat ik voor u kan betekenen. U kunt ook mailen naar
info@djdelavida.com
P.s. Ik ben geen commercieel buro of zoiets dergelijks. Ik ben student aan de hoge school van utrecht en draai de afgelopen jaren als hobby en bijbaantje. Ik vind het ontzettend leuk om dit voor mensen in jullie situatie te realiseren en jullie dus een onvergetelijk huwelijksfeest te garanderen!!!