Nu Online
Momenteel zijn er 301 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

DJ

20-4-2010 23:13:50
STRESS onze trouwvoorbereidingen hebben door omstandigheden serieuze vertraging opgelopen. We hebben oa nog geen DJ. Kennen jullie een goeie DJ regio westvlaanderen die een zwak heeft voor jaren 90 hits...
Ik zou jullie geweldig dankbaar zijn...

Katrien
2-10-2010
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 4397

R.

Meld misbruik21-4-2010 2:23:26

Wanneer is je feest Katrien?
mvg www.discovideo.be
-dj trouwfeest
-videoscherm voor je foto's & musicclips
-videoreportages

katrien
1-10-2010
 Meld misbruik21-4-2010 5:21:10

hey,
wij hebben www.jmcproductions.be
Wij zijn van brugge.
Hij speelt zeeer goed.
Is zeer vriendelijk man.
Je moet maar eens kijken he.
Zijn prijzen vallen ook goed mee :-)

Bart

Meld misbruik21-4-2010 9:19:48

Neem gerust een kijkje op de website www.partysound.be of vraag een offerte aan op info@partysound.be

Reeds vele jaren ervaring en een uitgebreide muziekcollectie waar je gegarandeerd jullie stijl kan in terugvinden.

mvg,
Bart

Mieke
14-11-2009
 Meld misbruik21-4-2010 9:26:32

Hallo

Wij hadden op onze trouw Pieter van Sonatek Acoustics uit Zwevegem. Een supergoeie dj die echt rekening houdt met wat de klanten willen. Wij hadden hem gehoord op een verjaardagsfuif van vrienden van ons en waren direct verkocht. Zijn prijs valt ook super goed mee (wat toch belangrijk is op zo'n kostelijke dag). Hij heeft ook een website: www.sonatek.be

Veel succes nog met de zoektocht!
Groetjes
Mieke

Lynn
24-7-2010
 Meld misbruik21-4-2010 12:18:45

Fiësta Loca,,uit Aarschot.
Wij hebben ons trouwfeest in Limburg en zij vragen 350euro voor zolang als je wil en vragen geen verplaatsingskosten.
Groetjes en veel succes

nathalie
17-4-2010
 Meld misbruik21-4-2010 13:12:53

check ook even Poll Van Ghent (Kuurne)
Hij was DJ op ons feest vorig weekend, en het was fantastisch.
Ik had hem ook gevraagd wat 90s te draaien, en het was ambiance troef!

Stefanie
27-8-2010
 Meld misbruik21-4-2010 21:25:02

Wij hebben ook een DJ uit het team van Poll Van Ghent, wordt ook aangeraden door onze feestzaal.

LeBart

Meld misbruik21-4-2010 21:54:59

90s is een ruim begrip ... afhankelijk van hoe ver je je in dat ruim begrip wil begeven zal je je dj moeten kiezen.
De I Love the 90s toestanden zal elke allround dj je zonder veel problemen kunnen voorschotelen, ga je een stapje verder en wil je de populairdere discotheek tour op a la ixxel/southside spinners/out of grace/... zullen er misschien al een aantal afvallen en als je daarenboven nog een flinke dosis retro erdoor wil hebben die verder gaat dan alleen jones&stephenson of cherrymoon trax dan zullen er nog een paar moeten passen.

Maak dus duidelijk jullie wensen over aan de dj in een gesprek, kan hij erop inspelen zit het zeker goed, kan hij jullie niet overtuigen ... kies dan een andere.

cheers, LeBart

Sofie
18-6-2011
 Meld misbruik22-4-2010 13:02:23

Hallo!

Ik heb van de feestzaal waar wij ons feest doen 3 dj's als tip gekregen en deze zitten allemaal rond dat genre.
- Nick Vandommele: 0473/86 26 19
- Koen Gheysens: 0479/23 80 84
- Tom Coussée: 0477/30 52 01

Hopelijk vind je iemand waarmee het klikt! Veel succes ermee!!!!

Groetjes, Sofie

Nora
28-5-2011
 Meld misbruik25-4-2010 21:07:28

Wij hebben Dj Bart, werd geboekt via Duas (www.duas.be). Hebben hem (en Duas) al tweemaal bezig gehoord bij vrienden en overtuigend ook geboekt.
De dj in combinatie met Duas vroeg echt niet veel! Denk dat hij ook apart te boeken is en dat hij dan ook nog steeds voordelig is.

Groetjes

Rens

Meld misbruik28-4-2010 14:13:45

Beste aanstaande trouwers,
Via google kwam ik terecht op dit forum en zag dat een aantal van jullie lichtelijk in de stress zitten omdat jullie nog geen dj geboekt hebben.
Ik denk dat ik voor jullie zeker wat kan betekenen.
Ik ben zelf dj maar ben ook in de gelegenheid dj's te regelen. Ik heb zelf veel ervaring op het gebied van 80's 90's, club, allround, top 40 en feest.
Wat ik voor jullie kan doen is een aantal zaken garanderen.
1. Ik garandeer u dat jullie de juiste dj krijgen voor jullie huwelijk. Niet iedere dj is geschikt voor ieder feest en daarom raad ik de eerste de beste huis dj van een locatie dan ook ten zeerste af!!! Ik wil samen met u op zoek naar de juiste dj met de meeste ervaring op het vlak van uw interesse.
2. Ik heb het forum is doorgelezen en zie dat veel van jullie een ontmoeting met de des betreffende dj zeer op prijs stellen. De dj's uit mijn netwerk zullen dit zeker begrijpen en daar ook geen probleem mee hebben! Ik zal me er daarom ook persoonlijk voor inzetten een ontmoeting te regelen geruime tijd voorafgaand aan het feest. Mocht het om voor reden dan ook niet klikken dan kunnen we altijd weer op zoek naar een tweede kandidaat!
Bel geheel vrijblijvend naar mij: 0617123027 als u wat meer informatie wil over wat ik voor u kan betekenen. U kunt ook mailen naar info@djdelavida.com
P.s. Ik ben geen commercieel buro of zoiets dergelijks. Ik ben student aan de hoge school van utrecht en draai de afgelopen jaren als hobby en bijbaantje. Ik vind het ontzettend leuk om dit voor mensen in jullie situatie te realiseren en jullie dus een onvergetelijk huwelijksfeest te garanderen!!!

Liene
6-3-2010
 Meld misbruik6-5-2010 17:33:00

Hoi hoi

bij ons was, zoals bij Mieke hierboven, Pieter van Sonatek onze dj en onze avond was gewoon fantastisch. Hij houdt echt heel veel rekening met wat je wil. Onze dansvloer heeft geen moment leeg geweest.

Groetjes
Liene

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Disc-Jockey nodig?
Disco Cooldown Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten. in West-Vlaanderen
Jarenlange ervaring, een uitstekende service en een hoge kwaliteitsfactor zijn belangrijke troeven die Disco Cooldown bezit. Wij streven op elk feest de perfectie na, en staan garant dat uw feest een knaller van formaat wordt! Meer info
Lable.be Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat in Beerse
Dj Lable is al meer dan 10 jaar all-round DJ. Zoek je dus iemand die een hele avond allerlei soorten muziek aan elkaar kan draaien dan zit je hier goed. Lable.be staat garant voor een mooie discobar met een hoogwaardige licht- en geluidsinstallatie. Meer info
Mixdj in Opwijk
Proficiat, u heeft de tijd en de perfecte reden gevonden om een feest te organiseren. U bent op zoek naar een allround dj die van uw feest een echt feestje kan maken? Stop met zoeken, u bent aan het juiste adres! Because the music sounds better with You! Meer info
DSO MUSIC Coverband and live band on higher level in Deurne
Deze coverband profileert zich enkel naar het hogere niveau bij huwelijksfeest en trouwfeest in België. De samenstelling begint vanaf 3 multimuzikanten tot maximum 6. Het zijn beroepsmusici waarvan zangeres en zanger in 5 talen zingen.ENG-FR-N-SP-IT Meer info
DJ LUCKY ENTERTAINMENT Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay in regio Zuiderkempen
Met Dj Lucky Entertainment haal je de ervaring in huis van sfeervol feesten. Je huwelijksfeest of fuif professioneel omkaderd met swingende dj show en muziek voor iedereen. Moderne discobar met color leds & lasers. Info: www.dj-lucky.be Meer info
MUSINC LIVE MUZIEK & DJ in Schelle
MUSIC INCLUSIVE ARE REALLY EXPERIENCED, DEDICATED & HARD WORKING PARTY PROVIDERS Meer info
DJ HANS Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen! in Schoten
Allround party DJ bekend van oa 10j exclusieve DJ residentie op Pré Soirée Café Local in Antwerpen (2003-2014), Modeste, Moosebar, Jack's (Schoten) & Oever. Muziek van vroeger tot nu in alle genres, aangepast aan uw wensen. Eigen installatie mogelijk Meer info
party dj wim Feesten in stijl in Kessel-Lo
Bij ons kan je voor elke soort feest terecht.Gaat het nu om een trouwfeest,bedrijfsfeest,inkleding,bloemen,lounge dan kunnen wij dit aanbieden aan de beste prijzen. Wij hebben alles zelf in beheer en werken zelden met toeleveranciers. Meer info
discobar nillies MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES in west - vlaanderen
Professionele dj van 35 jaar gooit voor u recente hits, party classics & diverse stijlen naar jullie keuze door elkaar in de mix. Verwacht bij mij géén dj die mee zingt of ieder nummer aankondigt in de microfoon. Meer info
sonatek uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van. in Oost- en West- Vlaanderen
Met meer dan 10 jaar ervaring als all-rond DJ kan ik stellen dat trouwfeesten veruit mijn voorkeur dragen. Hippe dansmuziek afgewisseld met klassiekers... Na voor 2 gerenommeerde DJ teams te hebben gewerkt kijk ik er naar uit om ook uw dansfeest te maken! Meer info
INFINITY.be fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/ in Diksmuide en Zaventem
http://infinity.be/vraaghetaan/ (vrijblijvend info) Meer info
Genievents A brand of magic never fails in Menen
We zijn een familiebedrijf dat zich bezighoudt met eventmanagement in de ruimste zin van het woord. We gaan tot het uiterste om elke wens van onze klanten te vervullen en ze het huwelijk van hun dromen te bezorgen. Meer info
ALLMUSIC Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime! in heel Vlaanderen
Uw huwelijksfeest, je trouwfuif, jullie bedrijfsfeest of jouw verenigingsfuif heeft een ervaren professionele DJ nodig! Dat kunnen we voor u regelen! Enkel als Dj-set of met een complete geluid en licht installatie! En dat voor een eerlijke prijs! Meer info
PARTYSOUND Van Gala tot Party in Wetteren
PartySound is al meer dan 25 JAAR een vertrouwde partner en een begrip voor de muzikale omlijsting van bijeenkomsten en feesten zoals verjaardagsfeestjes, fuiven,huwelijks-party's en gala-avonden...Kortom: Eender welk feest, PartySound doet uw feest slage Meer info
Studio Happy Music De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons in Aalter
Studio Happy Music bestaat al sinds 25 jaar en heeft hierdoor een rijke ervaring opgebouwd. Sedert jaren vormen wij onder leiding van Dierk Van Paemelen dan ook een vaste waarde in de 0ost- en West-Vlaamse regio en daarbuiten. Meer info
DISCOVIDEO DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg
Bezoek onze site www.discovideo.be Meer info