Nu Online
Momenteel zijn er 318 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

origineel kado getuigen

21-4-2010 14:40:20
Hallo allemaal,

Ik zou een origineel kado willen geven aan onze getuigen (liefst geen pen of glazen ofzo), maar iets waar ze echt iets aan hebben. Hebben jullie originele ideeën? Ik zou ongeveer een 30 à 40 euro per getuige willen uitgeven.

Bedankt!

Marian
8-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1409

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik21-4-2010 14:51:11

er zijn zoveel mogelijkheden, maar denk eerst even aan wat je getuige graag zou hebben
aangezien je die persoon gekozen hebt als getuige, moet je die toch goed kennen en zal je wel op iets komen waarvan je weet dat zij dit leuk zullen vinden

Wij hebben elk twee getuigen en ik doe voor mijn beide iets anders. iets war ze hopelijk heel blij mee zullen zijn.

Katrien
4-6-2011
 Meld misbruik21-4-2010 15:47:55

waarom huur je niet gewoon voor jullie allen een weekend in een vakantiewoning, of een etentje, uitstapje met jullie samen

Lijkt me leuk voor iedereen.

Tineke
10-7-2010
 Meld misbruik25-4-2010 22:12:41

Wij hebben voor de getuige een fotobox met een foto van onze trouwdag. De fotograaf komt dit op ons feest leveren.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...