Terug naar overzicht
joepieeee, wij hebben ons vervoer hier ook besteld voor binnen drie weken. Is leuk om te horen. groetjes Kathleen
wij hebben het blauwe busje binnen 2 weken :-) Ik had ook al een heel goeie indruk, van toen ik naar het busje ging kijken
Ik trouw pas in juli, maar heb de twee busjes en de witte kever cabrio gehuurd. Ben blij om te horen dat alles zo goed geregeld is!
Hallo, Door het lezen van jouw enthousiaste reactie ben ik eens op hun site gaan kijken, en de busjes zien er inderdaad super leuk uit. Weet iemand toevallig wat zo een busje kost??
Proficiat met je huwelijk!!!! Je mag altijd een fotootje mailen ben altij kerieus he... anvandeven@live.be geniet er nog van !!! groetjes, An
@leen: Ik weet niet juist hoeveel een busje kost, maar de kever kostte met chauffeur 375 Euro, maar dat is ook omdat wij ver van hen wonen. Normaal gezien kost de kever 300 en een busje 350 denk ik. Je kan eens effe mailen. Het is een bijzonder vriendelijke man.@An: als ik een foto heb, dan zal ik je die mailen, maar ik heb er momenteel nog geen. @iedereen: Geniet van alles rond jullie huwelijk, het is zo'n magische tijd, ook de voorbereidingen. Het is echt wonderlijk om alles op die dag in vervulling te zien gaan. Veel geluk aan iedereen! Anneke
Wij hebben ook de witte kever cabrio van rent a classic voor 11 september, leuk te horen dat alles goed verliep!
Wij hebben het bordeau VW busje en de de oude porsche op 18/09/2010 Veel plezier iedereen Kim