Terug naar overzicht
hey,je kan natuurlijk iets in mekaar mixen! wij gaan voor de koppeldans van dirty dancing had dit op you tube gezien en vond da echt heel mooi en plezant voor te doen er zijn er natuurlijk ook al veel dat da gedaan hebben, maar zo die dansjes die in mekaar gemixt zijn da hebben er ook al veel gedaan!mijn schoonbroer had vorig jaar ne wals maar dat ligt hier bij ons niet open!grtjs jessie
wij hebben een tango gecombineerd met mambo! (objection van shakira) wij zijn zelf 2 stijve harken en het ziet er al heel goed uit na 2 danslessen Nog altijd houterig maar we zien waar we naar toe gaan! veel succes!
wij hebben ook een mix ( ook gevonden op youtube ;-)) ). het begint en eindigt met onze slow maar ertussen komen nog verschillende toffe stukjes volgende week gaan we iedere dag oefenen ;-)) bij ons heeft onze dj dit in elkaar gestoken Ina
<wij zijn voor een rock'n roll nummertje gegaan. en hebben op 2lesjes van een uurken onze volledige dans in elkaar gestoken.
hey, zo te zien ben ik niet de enigste met deze ideeen. Wij zien het helemaal zitten. Gisteren sterren op de dansvloer zitten bekijken om eens een idee te hebben ofzo maar we werden ontmoedigd. ben alleen bang voor mijn kleed. heb een lange sleep en die kan dan in de weg zitten. Maar we geven het zeker nog niet op !! succes nog allemaal
Ik kan dansles bij u thuis komen geven waar u ook woont, info teachergent@gmail.com