Nu Online
Momenteel zijn er 333 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidskindjes bij binnentreden kerk?

21-4-2010 18:43:28
Hoi,

Ik ben bekend met het gebeuren dat de bruidskindjes samen met het bruidspaar als laatste naar buiten gaat, uit de kerk. Maar hoe zit dit met binnentreden? Mijn vader geeft mij weg, mijn verloofde loopt daarvoor samen met zijn moeder naar binnen. Hebben de bruidskindjes hier ook een functie en zo ja, waar lopen zij dan?

dank je!

Kim
14-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 733

Lien
2-7-2011
 Meld misbruik21-4-2010 19:36:55

Dag Kim

bij ons lopen de bruidskindjes voor mij en mijn pa bij het binnengaan. Bij ons zijn het 2 jongetjes en een meisje. Het meisje gooit ook met rozenblaadjes bij het binnen komen.

Hopelijk ben je hier iets mee??

Groetjes
Lien

Marian
8-5-2010
 Meld misbruik21-4-2010 20:46:39

Bij ons loopt ons bruidsmeisje ook voor ons bij binnengaan van de kerk (wij komen samen binnen).

Joke
31-7-2010
 Meld misbruik21-4-2010 22:15:53

Bij ons zou iedereen al in de kerk zijn als mijn pa en ik binnenkomen, behalve.....de bruidskindjes. Volgens de ceremoniemeester lopen die net voor mij en mijn pa :-) Hopelijk lukt het je!
Groetjes

angela
2-10-2010
 Meld misbruik22-4-2010 8:07:50

ik ga samen met men vriend binnenkomen. en onze kindjes (die uiteraard de bruidskindjes zijn) gaan net voor ons lopen.

kristel
20-10-2010
 Meld misbruik22-4-2010 9:26:48

mijn 4 oudste meisjes lopen voor ons, jongste meisje wordt de kerk in getrokken door de broers in een kar, de oudsten strooien blaadjes

ceremonie meester regelt hoe de suite loopt in de kerk

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...