Terug naar overzicht
hallo, een paar jaar geleden ging het trouwfeest van nicht en haar man daar door. Vriendelijke mensen en goed gegeten. Ook een speciaal kindermenu want er zaten wat jonge tieners en dat was geen probleem. Hoe het er nu is weet ik niet. maar heb alleen maar goede dingen gehoord. Veel succes ermee. groetjes
Wij zijn daar eind vorig jaar gaan kijken. Minpuntjes vonden wij de tuin die op de hoek van de straat ligt en niet echt afgeschermd is en dat er meerdere feesten op 1 dag kunnen doorgaan. Wij hebben uiteindelijk voor een andere zaal gekozen. groetjes
Spannend! Ben benieuwd naar morgen! Mijn mama is er over 5 jaar getrouwd en was dik in orde maar nu lees ik soms inderdaad datzelfde soms terug, toen geen last van gehad, zal morgen eens informeren e of daar iets aan te doen valt :-D tof dat deze site bestaat, kheb al door da ik hier veel ga terugvinden ;-) merci al voor de reacties!! Xxx
men tante is er 10jr geleden getrouwd zal al iets langer zijn was tip top inorde voor zover ik me herinner was toen 12 jr is dus al 16jr geleden, maar was er prachtig en goed
Hallo , Wij zijn van Gentbrugge , Hebben gekozen voor feestzaal de lage vuurse id motorstraat in Gent, Veel verschillende formules mogelijk , voor ieders budget . Wij nemen een all in formule zodat we perfect op voorhand weten wat het ons per persoon zal kosten , met forfaits voor drinken enzo . Ben daar een paar jaar geleden naar een trouw geweest en was heel goed en gezellig. grts Nancy
OOOoooh wat was ik enthousiast als ik buiten ging :-D nog steeds hoor, maar morgen toch ook eens naar Breugel in Beervelde, kwestie van toch een beetje te vergelijken. Braemhof ontvanst was super en het kader spreekt me echt aan! nogmaals bedankt voor de reacties!
Vorig jaar was ik als gast in die feestzaal. Op het eten was niets aan te merken, het was superlekker! de tuin aan de straatkant vond ik geen nadeel en bediening was vlot. 3 nadelen: neem NIET de huisDJ, want hij heeft het superfeest in mineur laten eindigen, je ziet het bruidspaar niet zitten door de lange zaal en ik vond de dansvloer iets te klein naar het aantal genodigden
hallo! Ik was vorig jaar daar ook op een trouwfeest! heel mooie zaal en héél lekker eten!maar de dj had wel een foutje gemaakt!!! (was ook de huisdj) hij had het lied vd openingsdans niet bij! nochthans is hem op voorhand meermaals gevraagd of ze het liedje niet op cd moesten zetten;... dit wil je echt niet meemaken denk ik! veel succes nog! groetjes