Terug naar overzicht
Wij zijn in de voormiddag voor de wet getrouwd en in de namiddag voor de kerk. Zo vloeide heel de dag vlot in elkaar. Veel succes!
Bij ons zal het ongeveer zoiets zijn: 14u30: stadhuis Brugge 15u30: kerk Sint-Andries 17u: vertrek naar feestzaal 17u30: aankomst 't Gravenhof Torhout 18u-19u30: eerste receptie 19u30: aankomst avondgasten Wij gaan in de voormiddag al op fotoshoot omdat we daar in de namiddag geen tijd voor hebben.
wij trouwen om 13u30, viering om 15u, receptie van 16-18u en om 19u de feest. De fotoshoot op locatie doen we op een andere dag (kan je je kleedje nog eens aan ;-)), anders wordt het te krap en ik heb geen zin om al op voorhand te weten dat we ons zullen moeten opjagen om overal op tijd te komen
Wij zijn 'smiddags getrouwd 14u15: Gemeentehuis Kortemark + kleine receptie aangeboden door de gemeente 15u00: kerk Kortemark 16u30: vertrek naar feestzaal met koets 17u00: aankomst feestzaal de kroon in esen 18u-19u30: eerste receptie 19u30: avondfeest smorgens zijn wij geweest voor foto's
Hallo bij ons is het zoals volgt: 11.00: trouwen voor de wet in Lokeren tussen de wet en de kerk nemen we de foto's samen met de familie. 13.30: kerk Lokeren na de dienst vertrekt de suite naar de feestzaal en wij gaan dan de foto's nemen van ons tweetjes of drietjes in ons geval dit omdat dan de zenuwen zo goed als weg zijn na de dienst in de kerk -) 18 tot 19.30: eerste receptie vanaf 20.00 :DANSFEEST voila zo zal onze dag er binnenkort uitzien groetjes en succes aan alle toekomstige bruidjes
wij trouwen om 13.30 u voor de wet en 14.00 u voor de kerk. Dan zou ik daarna foto's willen maken. om 18.00u begint dan onze receptie. dat we rond 19.00u aan tafel gaan. (bij ons is het gewoon een welkomstdrink omdat alle gasten blijven voor het feest). Ik wil het eten niet te laat maken omdat we met onze kindjes zitten he. en er is nog een middernachtbuffet zodat de mensen zeker niet met honger naar huis gaan. groetjes Angela.
Bij ons kun je ook alleen maar in namiddag trouwen, daarom trouwen we in 2 dagen. Vrijdagnamiddag voor de wet en zaterdagnamiddag onze viering. Wij hebben ook twee recepties en onze fotolocatie is een half uurtje rijden. En ik wil zeker niet stressen met de tijd op mijn huwelijksdag. Ik ben nogal rap moe, dus alles op één dag zou betekenen dat je mij tegen het voorgerecht in mn bed kan steken... Zaterdag zijn wij van plan echt te genieten door in de voormiddag ruim de tijd te nemen voor foto's van ons twee (getuigen gaan mee als 'hulpje', maar ook voor iets uitgebreidere foto's met hen), dan thuis iets kleins eten en een alternatieve viering rond 14u-14u30. Om 16u30 start eerste receptie en na een half uurtje pauze start om 18u30 de receptie voor de avondgasten, rond 22u komen dan de mensen voor het dansfeest. Dit leek ons het beste, zeker omdat onze beste vrienden eenzelfde formule recent hadden en zij dit echt een aanrader vonden.
Onze dagindeling: 11.30u - 13u: foto's 13u - 14.15u: ontvangst van de suite bij mijn ouders thuis 14.30u: wettelijk huwelijk (duurt een kwartiertje) 15.30u - 16.30u: kerkelijk huwelijk 17.30u - 19.00u: receptie 19.30u - 21.00u: etentje met familie 21.00u - .... : dansfeest veel voorbereidingplezier!