TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
valerie
13-11-2010
|
22-4-2010 7:26:57
Hallo Katia,
Ik weet niet of dit je stijl is maar kijk eens op de site van Benjamin Roberts,
er staat daar een heel romantisch kleedje tussen in het wit met allemaal roze 'borduursels' op..
persoonlijk vind ik het echt mooi,zelf ging ik ook eerst voor een kleedje van dit merk gaan,
maar uiteindelijk was een ander kleed nog mooier op mij..
Benjamin Roberts verkopen ze onder andere bij Mia Monta te Zottegem
m'n kleedje is daar ook besteld,héél vriendelijke mensen,
veel succes met je zoektocht,
gr
Valerie
|
|
kristel
20-10-2010
|
22-4-2010 9:10:29
ga eens langs bij www.aziexport.be nieuwe kleding met de hand gemaakt en op maa t gemaakt
kom je nog bij of val je af tegen je trouw vermaken ze het wel
ik heb men jurk net thusi en ben er mega blij mee is van luxe taftzijde.
goede raad ga bij lin en davy, super kwaliteit en helemaal niet duur
|
|
Anke
19-6-2010
|
22-4-2010 9:57:00
Hoi Katia,
Ik weet niet van waar je bent, maar bij le chapeau in Antwerpen hebben ze bruidsjurken in verschillende tinten. Toen ik in september ging kiezen waren er ook een paar met roos erbij! Ook hebben ze bijvoorbeeld jurken met een roze ondertoon bijvoorbeeld...
|
|
Marieke
18-4-2009
|
22-4-2010 10:37:05
Ik zou wachten tot collectie die nieuw uitkomt eind oktober 2010, perfect op tijd voor 2011. anders trouw je in kleedje van oude collectie.
Rainbow of hoe noemt dat heeft ook schone kleedjes.
Of dat merk dat failliet is & nu overgenomen, god hoe noemt het
|
|
Katrien
15-5-2010
|
22-4-2010 16:59:03
Hallo,
Ik heb mijn kleed gekocht bij Koonings in Nederland (bij eindhoven). Dat is een van de grootste winkels voor trouwkleding in europa. Heel veel keuze, en vijf keer zo groot als alle andere winkels die ik had bezocht. Zij hebben ook de 'specialere' merken zoals Faragé en Atelier Aimée of ook benjamin roberts enz.. Ik denk dat zij bijna 30 verschillende merken hebben. Daar zal je toch wel iets moeten vinden. De collectie staat trouwens op de website. In september doen zij altijd een aktie waarop zij 50% korting geven op de collectie van dat jaar, aangezien iets daarna de nieuwe collectie uitkomt. Dus ik zou er zeker eens gaan kijken. En moest je niets vinden, kan je altijd gewoon even wachten op de nieuwe collectie.
Mijn jurk is wel helemaal roze :).
|
|
Marita
|
22-4-2010 18:49:19
Hey Katia,
bij Het Bruidsparadijs te Merksem zijn er verschillende bruidsjurken met roze accenten of tinten ... sommige héél romantisch. Maak gerust vrijblijvend eens een afspraak zodat je de jurken zelf een keertje kan komen passen. Er is juist nog een zeer mooie jurk binnengekomen met licht roze borduursels ... zéér mooi.
Nog veel succes in je zoektocht!
Marita
www.bruidsparadijs.be
|
|
Odile
7-5-2011
|
23-4-2010 10:09:48
@Katrien: ik heb mijn kleed ook bij Koonings besteld, vond het een superzaak waar ik vriendelijk en heel goed werd geholpen.
Bijkomend voordeel vond ik de prijzen: Die verschilden behoorlijk in vergelijking met België.
Vreemd dat je voor hetzelfde kleed in NL tot soms wel 700 euro minder betaald dan in België. Voor mij was het in elk geval een hele goede reden om tot daar te rijden.
|
|
patricia
2-7-2011
|
25-4-2010 22:16:14
Hallo wou je even laten weten dat wij ook trouwen in julli 2011
...ik hoor je nog wel s of laat een reactie achter!!
Vele groetjes patricia
|
|
katia
1-9-2011
|
27-4-2010 0:33:11
Dank u voor alle reacties, vanaf september ben ik terug in Belgie want zit namelijk in Engeland nu. En wanneer ik terug ben start ik met mijn zoektocht.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|