TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Elke
25-3-2006
|
8-1-2006 13:11:07
Hey!
Ik en mijn vriend wonen nu in jouw streek! Omdat ik niet van hier afkomstig ben hebben we ook wat moeten zoeken maar dit is waar wij beroep op doen: Fotograaf + uitnodigingen- Luc Tsestig - Aalst Ceremoniemeester - Joris - Lede DJ - Partysound - Wetteren Zaal - De Loozen Boer - Lochristi Trouwkleed - Farah Love - Zwijndrecht.
Bloemen, muziek in de kerk ben ik nog mee bezig...
Een fotolocatie is bij ons ook nog een groot vraagteken. Ik ga vertrouwen op onze fotograaf, die stelde Gent voor, maar waar weet ik niet. Angezien we ook een binnenlocatie zoeken, hoop ik dat er hier op de site wat reactie op komt.
Groetjes 25/03/06
|
|
elfie
29-7-2006
|
9-1-2006 11:12:47
hey! ook wij wonen nog geen jaartje in lokeren en hebben dus ook wat afgezocht. onze fotograaf is gie sels (lokeren). mijn kleedje komt ook van farah love in zwijdrecht. ons feest is in caipirihna in merelbeke. onze uitnodigingen laten we drukken bij Koset (lokeren + st-niklaas). de bloemen laat ik doen bij "de potterije" in lokeren. we kiezen als binnnenlocatie het SMAK. Maar bij ons is vooral de buitenlocatie nog een groor vraagteken. veel succes en groetjes, elfie
02.09.06
|
|
Vanessa
9-9-2005
|
9-1-2006 12:35:25
Dag Sofie,
Wij zijn getrouwd op 09/09 en wonen in Massemen (tegen Wetteren)
Als ik je een paar tips mag geven:
Uitnodiging: hebben we zelf gemaakt. Bloemenwinkel: Poelman in Melle (een echte aanrader!) Voor de foto's zijn we naar Gent geweest: maar als ik je een tip mag geven: wij wouden ook iets speciaals door naar een oude fabriek te gaan, maar uiteindelijk zijn die foto's het minste gelukt. ga eerst eens kijken, misschien met je fotograaf, want zo 'n oude fabriek is misschien wel iets speciaals maar daarom is het licht en de situatie zeker niet altijd geschikt. Wij zijn gelukkig nog naar het centrum van Gent geweest, Patershol, Graslei,... en daar hebben we echt wel heel mooie foto's van. Moesten we nog tijd over gehad hebben zouden we naar Den Blakken in Wetteren geweest zijn.
De ringen hebben we in Antwerpen gekocht (Wim Meeussen)
Groetjes Vanessa
|
|
Muriel
17-12-2005
|
9-1-2006 13:22:33
Dag Sofie,
Wij zijn van Dendermonde en getrouwd op 17/12/05. Wij zijn nogal streekgebonden tewerk gegaan: Uitnodigingen: zelf ontworpen maar laten drukken bij Pica in Dendermonde Feestzaal: Het Vaderland in Dendermonde, supergoede service! Bruidsboeket: Floristic in Grembergen, echt waar een pracht boeket Fotograaf: Jo Schutte uit Wetteren, ook een aanrader. Voor de locaties hadden wij gekozen voor de grote markt in Dendermonde, onze bouw in Moerzeke en de oevers van de Schelde eveneens in Moerzeke. Hans zijn kostuum kwam van Labaere in Zottegem; mijn kleedje uit de Linx winkel in Leuven (linea). De ringen komen van bij Aura in Zele (collectie Nico Taeymans). Waarom het ver zoeken als je het even goed dichtbij kan vinden?
Succes nog, Muriel
|
|
jo
29-4-2006
|
27-1-2006 11:28:32
hey, in zele heb je een leuke winkel die ook ringen van nico taeymans verkoopt, moet je echt eens naar gaan kijken! Voor bruidsboeket zijn wij naar euroflora op de grote baan sint-niklaas geweest, altijd mooi verzorgt en goede kwaliteit van bloemen.
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|