Nu Online
Momenteel zijn er 650 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kleren voor de heren! En het prijskaartje....

22-4-2010 9:42:23
Hey iedereen,

Gisteren zijn we eindelijk op jacht gegaan voor mijn verloofde zijn trouwkostuum en voor kleren van de mannen in onze suite!

Mijn zoetje gaat er fantastisch uitzien!!! Iedereen verwacht van hem nogal een klassieke look maar we werden beiden verliefd op een italiaans kostuum van de nieuwe collectie. (Een beetje chique nonchalance-look) Toen hij het aanhad was the look nog mooier!!! Met mijn trouwkleed in gedachten zal het een heel mooi geheel worden!!!! Ik ben benieuwd naar de mensen hun reactie want deze look verwachten ze nooit bij hem! We zijn ook heel goed geholpen geweest in de winkel!

Voor de heren mannen in onze suite wordt het een zwart gehuurd kostuum.

Tot slot nog een klein vraagje: aan het kostuum hing nogal een prijskaartje....hoeveel geven jullie uit voor zijn trouwkostuum?

Groetjes,
Edel

Edel
7-8-2010
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1357

Eva
10-7-2010
 Meld misbruik22-4-2010 9:56:18

Dag Edel,

ik vind dat indien wij als bruidjes een mooi bedrag uitgeven aan onze kledij voor die dag dat bij de man ook niet naar het prijskaartje moet gekeken worden

van mijn verloofde heb ik begrepen dat zijn kostuum, hemd, schoenen, das, riem en dergelijke bijna even veel kost als mijn kleed
Ik heb het zijne wel nog niet gezien (dit houden we nog even geheim voor elkaar tot op de grote dag)

groetjes

sofie
24-10-2009
 Meld misbruik22-4-2010 9:59:44

mijn man had een kostuum voor 250 euro, alles in, en hij zag er geweldig uit

Tineke
23-7-2010
 Meld misbruik22-4-2010 11:00:00

Hier is het ook nogal prijzig... 't is te zeggen, zijn outfit kost meer dan het dubbele van de mijne :-)

Hij heeft een op maat gemaakt merkkostuum en de prijs is ernaar (1150€), hemd op maat (195 €), prijs van gilet weten we nog niet (ook op maat). Als het kostuum af is moet hij nog schoenen, manchetknopen, das en zakdoekje kopen.

Maar mijn partner draagt vaak kostuums, dus hij kan het tenminste nog afslijten.

Mijn trouwkleed is daarentegen low budget omdat ik het toch maar 1 keer kan dragen (475€). Mijn schoenen zijn dan weer wél duur, maar die kan ik wel afdragen.

Inge
26-6-2010
 Meld misbruik22-4-2010 11:13:42

€1200 voor alles bij mijn vriend. broek met bijhorendehemd. vest. schoenen, das, sokken, boxershort
we zijn wel niet voor een pak gegaan maar voor iets nonchalenter wat hij achteraf nog kan dragen!

groetjes,
Inge

Edel
7-8-2010
 Meld misbruik22-4-2010 11:31:37

Hey iedereen,

Mercie voor jullie reacties! Het prijskaartje komt overeen! Mijn vriend zat er een beetje mee dat het wat overdreven was. Vandaar dat ik eens wou polsen. Maar hij is heel content, ziet er geweldig uit en hij kan het na de trouw nog jaren dragen!

Groetjes,
Edel

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik22-4-2010 18:58:38

Mijn man was, alles inbegrepen, +/- 300 euro kwijt.

inge
21-8-2010
 Meld misbruik23-4-2010 15:08:05

Hoi,

Mijn vriend zijn trouw outfit heeft € 1700 gekost: kostuum, hemd, gilet, manchetknopen ,riem, sokken en schoenen.

Hij heeft mijn prijs serieus overtroffen; ik heb € 1350 betaald voor mijn jurk en schoenen.

Nog veel succes!

roxanne
4-9-2010
 Meld misbruik24-4-2010 12:40:37

waar hebben jullie zijn kostuum gekocht?
Mijn ventje is ook op zoek naar een kostuum maar ook een beetje nonchalant, liefst niet te stijf...

rox

Giovanni

Meld misbruik1-5-2010 18:50:34

Ik weet dat een kostuum kopen voor een man niet zo evident is. Echter wensen de meeste mannen toch wel een kostuum dat ze nadien ook kunnen dragen. Het nadeel van een ceremonie kostuum is dat deze nadien niet gedragen kan worden. Ik zou een Business Suit Carbonella contacteren. Zij komen zelf naar huis met hun collectie zodanig dat jullie zich niet moeten verplaatsen. Heel handig! Hierbij alvast hun gegevens: contact@carbonella.be

Groetjes

Giovanni

Meld misbruik1-5-2010 18:50:36

Ik weet dat een kostuum kopen voor een man niet zo evident is. Echter wensen de meeste mannen toch wel een kostuum dat ze nadien ook kunnen dragen. Het nadeel van een ceremonie kostuum is dat deze nadien niet gedragen kan worden. Ik zou een Business Suit Carbonella contacteren. Zij komen zelf naar huis met hun collectie zodanig dat jullie zich niet moeten verplaatsen. Heel handig! Hierbij alvast hun gegevens: contact@carbonella.be

Groetjes

Edel
7-8-2010
 Meld misbruik2-5-2010 20:42:27

Hey Roxanne,

Wij hebben zijn kostuum gevonden bij De Waele in Sint-Niklaas. We zijn heel content over hen. Ook mijn schoonbroer heeft daar twee jaar geleden zijn trouwkostuum gevonden.

Groetjes,
Edel

Sofie
21-8-2010
 Meld misbruik9-5-2010 14:55:12

fiogf49gjkf0d
Kostuum gevonden voor mijn toekomstige bij suits direct in Brecht, was geen afspraak nodig.

Zijn kostuum is driedelig, vest, broek, gillet.
Riem en manchetknopen bijgekocht kwam het allemaal op 450 euro.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info