Nu Online
Momenteel zijn er 212 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

het zwarte gat pffffff

22-4-2010 10:11:28
hoi
wij zijn zaterdag getrouwd en was een prachtige megafantastische dag!!maar nu alles zit erop niks meer te doen van voorbereidingen dat het net zo leuk maakt en zit echt in een zwart gat!!gewoon wetende dat je dit normaal maar 1 keer zult meemaken en bij ons het al voorbij is maakt het heel zwaar.ben ik nu echt zo raar of is dit echt wel normaal?dus medebruidjes geniet ten volle van jullie dag want is zo voorbij :)

groetjes

kitty
17-4-2010
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1214

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik22-4-2010 10:34:38

ik had het er zo lastig niet mee, we zijn za getrouwd & den ma op reis vertrokken vroeg 's morgens. dus rap rap nog vanalles doen de zondag.
had ik geweten was ik den di maar op reis vertrokken.

Stéphanie
24-4-2010
 Meld misbruik22-4-2010 11:29:35

Wij trouwen zaterdag en maandag vertrekken we ook op reis. Ik ben een depressie aan het overwinnen en ik heb enorme schrik voor het terugkomen. Dan zit je terug in een klap in de harde realiteit. Ben ook wel bang voor dat zwarte gat.

groetjes

Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik22-4-2010 11:43:01

Hallo,

Ik heb hier ook wel wat bang voor, wij trouwen op een vrijdag en vertrekken maandag voor een paar dagen naar Londen om toch eventjes weg te zijn.

Daarna is ons volgend "doel" kindjes, dus hopelijk kan ik me daar dan mee bezig houden en zal ook nog elke dag op het forum komen volgens mij zoals de meeste dat wel doen.

Gwen

Edel
7-8-2010
 Meld misbruik22-4-2010 12:52:06

Hey lieve bruidjes,

Er komen nog zoveel leuke dingen in ons leven om naar uit te kijken! Kindjes, huis, hobby's, vrienden, werk....
Ik geniet van de voorbereidingen en zal volop genieten van onze dag om dan terug te kunnen kijken en te kunnen nagenieten. Ik denk wel dat ik soms heimwee zal hebben naar die dag maar daarvoor zijn de herinneringen er. Ik lees vaak dat bruidjes achteraf hun kleed verkopen. Dat doe ik dus niet. Voor mij is het een tastbare herinnering dan.

Groetjes,
Edel

Cynthia
30-4-2010
 Meld misbruik22-4-2010 14:06:32

Ik heb daar ook al zitten aan denken aan dat "zwarte gat". Gelukkig heb ik hier al 2 kleine kindjes rondlopen die nog heel veel van mij vragen. Eigenlijk ga ik best content zijn dat ik terug wat meer tijd ga hebben voor mijn kindjes. Ik voel het dat ze het nodig hebben. De laatste dagen is het al mama dat de klok slaat. Maar eerst nog genieten van ons dagje. Hopelijk volgende week vrijdag een stralend zonnetje. Kijk er enorm uit.

Groetjes

An
26-3-2010
 Meld misbruik22-4-2010 19:23:04

Hoi,

ik heb ook last van 'het zwarte gat'... Ik had nooit verwacht dat ik dat ging hebben maar toch is het zo Vooral als ik mijn trouwjurk zie hangen, je kan die nooit meer dragen he... We zijn wel volop aan het verbouwen maar ik heb het toch moeilijk, en aan een kindje moet ik ook ni denken want mag er voor de moment ni aan beginnen.. Echt vreeeeeselijk!!! Hopelijk is da zwart gat vlug weg en kunnen we genieten van andere dingen Al een geluk komt de zomer en het goede weer eraan

An
26-3-2010
 Meld misbruik22-4-2010 20:47:08

Ps; proficiat met je trouw!!! je mag altijd een foto doormailen anvandeven@live.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...