Terug naar overzicht
ik had het er zo lastig niet mee, we zijn za getrouwd & den ma op reis vertrokken vroeg 's morgens. dus rap rap nog vanalles doen de zondag. had ik geweten was ik den di maar op reis vertrokken.
Wij trouwen zaterdag en maandag vertrekken we ook op reis. Ik ben een depressie aan het overwinnen en ik heb enorme schrik voor het terugkomen. Dan zit je terug in een klap in de harde realiteit. Ben ook wel bang voor dat zwarte gat. groetjes
Hallo, Ik heb hier ook wel wat bang voor, wij trouwen op een vrijdag en vertrekken maandag voor een paar dagen naar Londen om toch eventjes weg te zijn. Daarna is ons volgend "doel" kindjes, dus hopelijk kan ik me daar dan mee bezig houden en zal ook nog elke dag op het forum komen volgens mij zoals de meeste dat wel doen. Gwen
Hey lieve bruidjes, Er komen nog zoveel leuke dingen in ons leven om naar uit te kijken! Kindjes, huis, hobby's, vrienden, werk....Ik geniet van de voorbereidingen en zal volop genieten van onze dag om dan terug te kunnen kijken en te kunnen nagenieten. Ik denk wel dat ik soms heimwee zal hebben naar die dag maar daarvoor zijn de herinneringen er. Ik lees vaak dat bruidjes achteraf hun kleed verkopen. Dat doe ik dus niet. Voor mij is het een tastbare herinnering dan. Groetjes,Edel
Ik heb daar ook al zitten aan denken aan dat "zwarte gat". Gelukkig heb ik hier al 2 kleine kindjes rondlopen die nog heel veel van mij vragen. Eigenlijk ga ik best content zijn dat ik terug wat meer tijd ga hebben voor mijn kindjes. Ik voel het dat ze het nodig hebben. De laatste dagen is het al mama dat de klok slaat. Maar eerst nog genieten van ons dagje. Hopelijk volgende week vrijdag een stralend zonnetje. Kijk er enorm uit. Groetjes
Hoi, ik heb ook last van 'het zwarte gat'... Ik had nooit verwacht dat ik dat ging hebben maar toch is het zo Vooral als ik mijn trouwjurk zie hangen, je kan die nooit meer dragen he... We zijn wel volop aan het verbouwen maar ik heb het toch moeilijk, en aan een kindje moet ik ook ni denken want mag er voor de moment ni aan beginnen.. Echt vreeeeeselijk!!! Hopelijk is da zwart gat vlug weg en kunnen we genieten van andere dingen Al een geluk komt de zomer en het goede weer eraan
Ps; proficiat met je trouw!!! je mag altijd een foto doormailen anvandeven@live.be